Specialist în tehnologia informației și comunicațiilor

Mikro Kapital Company SRL

11 decembrie 2024

Chișinău
De la 1 an
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Angajăm:

Specialist în tehnologia informației și comunicațiilor

Mikro Kapital Company, o organizație financiară de top, este în căutarea unui Specialist în tehnologia informației și comunicațiilor pentru a se alătura echipei noastre.

Cerințele față de candidat:

  • Studii în domeniul tehnologiilor informaţionale;
  • Experienţă: în domeniu minim 1 an;
  • Cunostinte Software (Windows + aplicatiile aferente, Office, samd);
  • Abilitate de a instala si configura softuri specifice;
  • Cunostinte legate de configurarea si întreținerea Hardware;
  • Cunostinte legate de configurarea si întreținerea rețelelor de calculatoare;
  • Este binevenită experiența pe zona de suport IT;
  • Cunoașterea limbii române și ruse, de dorit cunoașterea englezei tehnice;
  • Carnet de conducere categoria B.

Aptitudini şi deprinderi necesare:

  • capacitate de a intelege mesajul verbal si scris;
  • competență profesională;
  • flexibilitate (rezolvare probleme în locații diferite);
  • asigurare de consultanță în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • deductie logica;
  • orientare spre rezultat.

Responsabilitățile candidatului:

  • Asigură mentenanța rețelei - având responsabilități în instalarea, configurarea și întreținerea unor segmente al rețelei locale, cît și în întreținerea sistemelor informatice și rezolvarea problemelor legate de acestea:
  • Asigură monitorizarea, testarea și depănarea echipamentelor de rețea (switch-uri și routere) în sediul companiei și sucursalele din teritoriu;
  • Efectuează instalarea si depanarea software / hardware pe statii de lucru din sediul companiei și sucursalele din teritoriu;
  • Este responsabil pentru instalarea, funcționarea echipamentului din sediul companiei și sucursalele din teritoriu (imprimante, scannere, etc.);
  • Asigură menținerea în buna functionare a stațiilor de lucru: rezolvarea diverselor probleme de soft/hard (înlocuire componente);
  • Efectuează upgrade/repararea echipamentului tehnic;
  • Oferirea de suport Level 1 hardware si software pentru angajații din sediul companiei și sucursalele din teritoriu;
  • Efectuează configurarea noilor conturi de utilizatori, grupuri de membri etc;
  • Asigură menținerea relatiilor cu furnizorii de servicii pentru întreținerea imprimantelor si, dupa caz, a altor echipamente IT;
  • Asigură menținerea relațiilor cu furnizorii de Internet, în cazul apariției de disfuncționalități ale conexiunii Internet, pentru rezolvarea acestora;
  • Efectuează instructarea primară a angajaților privind utilizarea resurselor informaționale în cadrul companiei;
  • Duce evidența echipamentelor din domeniul IT (compiutere, imprimante, scanere, etc.) și monitorizează circulația acestora.

Beneficii oferite:

  • Bonusuri + tichete de masă;
  • Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
  • Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
  • Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
  • Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
  • Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală; 
  • Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
  • Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
  • Mediu de lucru profesionist și prietenos.

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut