
Asistent(ă) Director
25 марта 2025
Angajăm:
Asistent(ă) Director
Ca Asistent(ă) Director / Office Manager, vei oferi suport administrativ Directorului General, gestionând agenda, întâlnirile și vizitele oficiale. Vei colabora cu echipa de management pentru a asigura eficiența proceselor interne și a activităților companiei.
Responsabilități:
- Gestionarea agendei și activităților zilnice ale directorului general;
- Organizarea și coordonarea ședințelor, evenimentelor și deplasărilor de serviciu;
- Administrarea corespondenței interne și externe și menținerea relației cu partenerii și clienții;
- Gestionarea proceselor de achiziție și evidența stocurilor de consumabile.
Cerințe:
- Studii superioare (preferabil în Management, Economie, Drept sau domenii conexe);
- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;
- Cunoașterea limbii române și engleze la nivel avansat (cunoașterea altei limbi străine este un plus);
- Abilități excelente de organizare, multitasking și gestionare a situațiilor neprevăzute;
- Cunoștințe solide de Microsoft Office și alte aplicații de productivitate;
- Atitudine proactivă, profesionalism și capacitate de a gestiona informații confidențiale.
Ce îți oferim:
- Un mediu de lucru dinamic și echilibrat;
- Posibilități reale de dezvoltare profesională și oportunități de avansare;
- Salariu competitiv și beneficii atractive;
- Un colectiv energic și profesionist, care îți va susține creșterea în carieră.
Funcția este localizată în: or. Strășeni, șoseaua Chișinăului 16.
Expediază CV-ul la adresa hr@diazchim.md, indicând funcția pentru care candidezi.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.
Îți mulțumim pentru interes! Abia așteptăm să te cunoaștem și să colaborăm împreună în echipa Diazchim!
Telefon:
069365623
hr@diazchim.md
Другие вакансии этой компании
Похожие вакансии
Asistent(ă) personal(ă) pentru director
Fitness Mama • Вчера, Кишинев
Secretar(ă) | Asistent director
Consvitraliu SRL • 27 января 2025, Кишинев