Asistent administrativ și responsabil Social Media & Proeicte Training

Tucano Coffee

3 декабря 2024

Кишинев, Рышкановка
От 2 лет
Гибкий график
Университет, институт
Гибрид (Дом/Офис)

Angajăm:

Asistent administrativ și responsabil Social Media & Proeicte Training

Ești ambițios, proactiv și organizat? Vrei să fii parte a familiei Tucano? Dacă ai raspuns – da, atunci candideaza la postul nostru vacant, Asistent administrativ și responsabil Social Media & Proeicte Training.

Ce calități personale trebuie sa ai? 

  • Organizat: gestionarea eficientă a timpului și a sarcinilor prioritare.
  • Responsabil: seriozitate în îndeplinirea sarcinilor și asumarea rezultatelor.
  • Cinstit: integritate morală și etică profesională.

Care sunt criteriile pe care trebuie să le îndeplineşti?

  • Eşti dinamic şi doreşti să te dezvolți;
  • Ai experienta in instruire sau gestionarea rețelelor sociale (SMM), promovare și/sau realizarea de materiale video;
  • Ai experiență în antreprenoriat sau management (constituie un avantaj);
  • Ai studii superioare, cunoşti limba română avansată, cunoașterea limbii engleze și ruse reprezintă un avantaj.

Care vor fi responsabilitatile tale functionale?
 
1. Gestionarea social media și promovării:

  • Filmarea, editarea și publicarea de video-uri pe platforme sociale și canale personale de conținut;
  • Pregătirea materialelor informative și crearea de postări atractive;
  • Colaborarea cu agenții de promovare pentru a crește vizibilitatea brandului.

2. Coordonarea și organizarea trainingurilor:

  • Dezvoltarea și menținerea platformelor de training online (landing pages, sisteme LMS);
  • Organizarea interviurilor preventive cu candidații la traininguri, răspuns la întrebările acestora și gestionarea comunicării în chat-uri;
  • Monitorizarea progresului participanților la traininguri și intervenții prompte pentru motivare sau clarificări;
  • Menținerea unei evidențe clare și precise a participanților și a progresului lor.

 3. Asistență administrativă și suport sarcini și proiecte:

  • Participarea la unele întâlniri săptămânale;
  • Organizarea și prioritizarea sarcinilor persoanelor din echipa, asigurându-se că proiectele sunt în graphic;
  • Sprijin în organizarea evenimentelor interne și a altor activități operaționale.

Ce iti oferim?

  • Posibilitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic;
  • Training-uri și acces la programe de dezvoltare personală și profesională;
  • Salariu atractiv și oportunități de avansare în conducator de proiect sau antreprenor pe măsura performanței;
  • Flexibilitate în organizarea activității, lucru combinat off si remote.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, atunci expediază CV-ul tău la adresa de e-mail a.sirbu@tucanocoffee.com, specificind functia la care aplici.

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть