Asistent administrativ și responsabil Social Media & Proeicte Training
4 decembrie 2024
Angajăm:
Asistent administrativ și responsabil Social Media & Proeicte Training
Ești ambițios, proactiv și organizat? Vrei să fii parte a familiei Tucano? Dacă ai raspuns – da, atunci candideaza la postul nostru vacant, Asistent administrativ și responsabil Social Media & Proeicte Training.
Ce calități personale trebuie sa ai?
- Organizat: gestionarea eficientă a timpului și a sarcinilor prioritare.
- Responsabil: seriozitate în îndeplinirea sarcinilor și asumarea rezultatelor.
- Cinstit: integritate morală și etică profesională.
Care sunt criteriile pe care trebuie să le îndeplineşti?
- Eşti dinamic şi doreşti să te dezvolți;
- Ai experienta in instruire sau gestionarea rețelelor sociale (SMM), promovare și/sau realizarea de materiale video;
- Ai experiență în antreprenoriat sau management (constituie un avantaj);
- Ai studii superioare, cunoşti limba română avansată, cunoașterea limbii engleze și ruse reprezintă un avantaj.
Care vor fi responsabilitatile tale functionale?
1. Gestionarea social media și promovării:
- Filmarea, editarea și publicarea de video-uri pe platforme sociale și canale personale de conținut;
- Pregătirea materialelor informative și crearea de postări atractive;
- Colaborarea cu agenții de promovare pentru a crește vizibilitatea brandului.
2. Coordonarea și organizarea trainingurilor:
- Dezvoltarea și menținerea platformelor de training online (landing pages, sisteme LMS);
- Organizarea interviurilor preventive cu candidații la traininguri, răspuns la întrebările acestora și gestionarea comunicării în chat-uri;
- Monitorizarea progresului participanților la traininguri și intervenții prompte pentru motivare sau clarificări;
- Menținerea unei evidențe clare și precise a participanților și a progresului lor.
3. Asistență administrativă și suport sarcini și proiecte:
- Participarea la unele întâlniri săptămânale;
- Organizarea și prioritizarea sarcinilor persoanelor din echipa, asigurându-se că proiectele sunt în graphic;
- Sprijin în organizarea evenimentelor interne și a altor activități operaționale.
Ce iti oferim?
- Posibilitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic;
- Training-uri și acces la programe de dezvoltare personală și profesională;
- Salariu atractiv și oportunități de avansare în conducator de proiect sau antreprenor pe măsura performanței;
- Flexibilitate în organizarea activității, lucru combinat off si remote.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, atunci expediază CV-ul tău la adresa de e-mail a.sirbu@tucanocoffee.com, specificind functia la care aplici.
E-mail: a.sirbu@tucanocoffee.com
Alte anunțuri publicate de această companie
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳