Office manager
IPN Agenție de presă
№14956201, 16 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Căutăm un Office Manager motivat și entuziast pentru a face parte din echipa noastră. Dacă ești interesat să îți construiești o carieră de succes într-o companie cu renume și să devii parte a unei echipe dinamice și profesioniste, acum este momentul să te alături Agenției de presă IPN.
Responsabilități:
- Gestionarea zilnică a operațiunilor de birou;
- Asistarea Directorului în activitățile zilnice ale biroului;
- Coordonarea activităților de secretariat, inclusiv formarea, înregistrarea, repartizarea și păstrarea documentației conform standardelor de activitate;
- Organizarea circulației complete a documentelor interne și externe;
- Îndeplinirea sarcinilor cu caracter logistic și administrativ;
- Gestionarea actelor și operațiunilor financiare;
Implementarea unor politici de birou;
- Elaborarea și corectarea actelor, precum ordine, procese verbale, scrisori și note interne;
- Suport pentru primirea invitaților la emisiuni, conferințe, dezbateri;
- Efectuarea și gestionarea convorbirilor telefonice (recepția și redirecționarea apelurilor).
- Întreținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii pentru birou, asigurând respectarea termenilor de livrare și eficiența costurilor.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare (se acceptă și studii în curs).
- Cel puțin 1 an de experiență într-un post similar.
- Experiență în organizarea și gestionarea documentației.
- Abilități de organizare și planificare eficientă.
- Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali.
- Limba română, rusă și engleză la nivel mediu (B2).
- Ai cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
Calități personale: responsabil, ordonat, desciplinat, atent, rezistent.
Oferim:
- Salariu competitiv;
- - Mediu de lucru prietenos;
Colaborare pe termen lung.
Responsabilități:
- Gestionarea zilnică a operațiunilor de birou;
- Asistarea Directorului în activitățile zilnice ale biroului;
- Coordonarea activităților de secretariat, inclusiv formarea, înregistrarea, repartizarea și păstrarea documentației conform standardelor de activitate;
- Organizarea circulației complete a documentelor interne și externe;
- Îndeplinirea sarcinilor cu caracter logistic și administrativ;
- Gestionarea actelor și operațiunilor financiare;
Implementarea unor politici de birou;
- Elaborarea și corectarea actelor, precum ordine, procese verbale, scrisori și note interne;
- Suport pentru primirea invitaților la emisiuni, conferințe, dezbateri;
- Efectuarea și gestionarea convorbirilor telefonice (recepția și redirecționarea apelurilor).
- Întreținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii pentru birou, asigurând respectarea termenilor de livrare și eficiența costurilor.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare (se acceptă și studii în curs).
- Cel puțin 1 an de experiență într-un post similar.
- Experiență în organizarea și gestionarea documentației.
- Abilități de organizare și planificare eficientă.
- Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali.
- Limba română, rusă și engleză la nivel mediu (B2).
- Ai cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
Calități personale: responsabil, ordonat, desciplinat, atent, rezistent.
Oferim:
- Salariu competitiv;
- - Mediu de lucru prietenos;
Colaborare pe termen lung.
Телефон:
Контактное лицо:
Denis Dermenji
E-mail:
Сайт:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено