Office manager
IPN Agenție de presă
№14956201, 16 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Căutăm un Office Manager motivat și entuziast pentru a face parte din echipa noastră. Dacă ești interesat să îți construiești o carieră de succes într-o companie cu renume și să devii parte a unei echipe dinamice și profesioniste, acum este momentul să te alături Agenției de presă IPN.
Responsabilități:
- Gestionarea zilnică a operațiunilor de birou;
- Asistarea Directorului în activitățile zilnice ale biroului;
- Coordonarea activităților de secretariat, inclusiv formarea, înregistrarea, repartizarea și păstrarea documentației conform standardelor de activitate;
- Organizarea circulației complete a documentelor interne și externe;
- Îndeplinirea sarcinilor cu caracter logistic și administrativ;
- Gestionarea actelor și operațiunilor financiare;
Implementarea unor politici de birou;
- Elaborarea și corectarea actelor, precum ordine, procese verbale, scrisori și note interne;
- Suport pentru primirea invitaților la emisiuni, conferințe, dezbateri;
- Efectuarea și gestionarea convorbirilor telefonice (recepția și redirecționarea apelurilor).
- Întreținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii pentru birou, asigurând respectarea termenilor de livrare și eficiența costurilor.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare (se acceptă și studii în curs).
- Cel puțin 1 an de experiență într-un post similar.
- Experiență în organizarea și gestionarea documentației.
- Abilități de organizare și planificare eficientă.
- Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali.
- Limba română, rusă și engleză la nivel mediu (B2).
- Ai cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
Calități personale: responsabil, ordonat, desciplinat, atent, rezistent.
Oferim:
- Salariu competitiv;
- - Mediu de lucru prietenos;
Colaborare pe termen lung.
Responsabilități:
- Gestionarea zilnică a operațiunilor de birou;
- Asistarea Directorului în activitățile zilnice ale biroului;
- Coordonarea activităților de secretariat, inclusiv formarea, înregistrarea, repartizarea și păstrarea documentației conform standardelor de activitate;
- Organizarea circulației complete a documentelor interne și externe;
- Îndeplinirea sarcinilor cu caracter logistic și administrativ;
- Gestionarea actelor și operațiunilor financiare;
Implementarea unor politici de birou;
- Elaborarea și corectarea actelor, precum ordine, procese verbale, scrisori și note interne;
- Suport pentru primirea invitaților la emisiuni, conferințe, dezbateri;
- Efectuarea și gestionarea convorbirilor telefonice (recepția și redirecționarea apelurilor).
- Întreținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii pentru birou, asigurând respectarea termenilor de livrare și eficiența costurilor.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare (se acceptă și studii în curs).
- Cel puțin 1 an de experiență într-un post similar.
- Experiență în organizarea și gestionarea documentației.
- Abilități de organizare și planificare eficientă.
- Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali.
- Limba română, rusă și engleză la nivel mediu (B2).
- Ai cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
Calități personale: responsabil, ordonat, desciplinat, atent, rezistent.
Oferim:
- Salariu competitiv;
- - Mediu de lucru prietenos;
Colaborare pe termen lung.
Telefon:
Persoana de contact:
Denis Dermenji
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut