Administrator hotel
Hotel Olsi
№1963218, 21 июля 2014
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerințe față de candidat:
• studii superioare in Turism;
• cunoştinţe avansate a limbilor română, rusă, engleză ;
• experienţă relevantă în domeniu de minim 2 ani;
• experienţă în coordonarea unei echipe;
• abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
• capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
• bune abilităţi de planificare şi organizare;
• terminologia profesională şi particularităţile atragerii clienţilor străini;
• cunoaşterea calculatorului (MS WORD, EXCEL, INTERNET).
• seriozitate, punctualitate, responsabilitate profesională, coordonare şi lucru în echipă.
Responsabilități:
• Planificarea, coordonarea, organizarea, conducerea şi controlul activităţilor hotelului;
• Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing si publicitate;
• Elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice aferente industriei hoteliere;
• Dezvoltarea relaţiilor cu partenerii locali şi internationali;
• Mentinerea bazei de date, lucrul cu documentatia;
• Administrarea platformelor de vânzare IDS.
Compania oferă:
• Mediu de lucru modern;
• Oformare conform Codului Muncii;
• Lucru într-o echipă tînără, activă si prietenoasă;
• Salariu fix+%;
• Grafic de munca: Luni-Vineri.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul cu fotografie(obligatoriu) cu specificarea postului prin e-mail.
• studii superioare in Turism;
• cunoştinţe avansate a limbilor română, rusă, engleză ;
• experienţă relevantă în domeniu de minim 2 ani;
• experienţă în coordonarea unei echipe;
• abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
• capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
• bune abilităţi de planificare şi organizare;
• terminologia profesională şi particularităţile atragerii clienţilor străini;
• cunoaşterea calculatorului (MS WORD, EXCEL, INTERNET).
• seriozitate, punctualitate, responsabilitate profesională, coordonare şi lucru în echipă.
Responsabilități:
• Planificarea, coordonarea, organizarea, conducerea şi controlul activităţilor hotelului;
• Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing si publicitate;
• Elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice aferente industriei hoteliere;
• Dezvoltarea relaţiilor cu partenerii locali şi internationali;
• Mentinerea bazei de date, lucrul cu documentatia;
• Administrarea platformelor de vânzare IDS.
Compania oferă:
• Mediu de lucru modern;
• Oformare conform Codului Muncii;
• Lucru într-o echipă tînără, activă si prietenoasă;
• Salariu fix+%;
• Grafic de munca: Luni-Vineri.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul cu fotografie(obligatoriu) cu specificarea postului prin e-mail.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳