Administrator hotel
Hotel Olsi
№1963218, 21 iulie 2014
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințe față de candidat:
• studii superioare in Turism;
• cunoştinţe avansate a limbilor română, rusă, engleză ;
• experienţă relevantă în domeniu de minim 2 ani;
• experienţă în coordonarea unei echipe;
• abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
• capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
• bune abilităţi de planificare şi organizare;
• terminologia profesională şi particularităţile atragerii clienţilor străini;
• cunoaşterea calculatorului (MS WORD, EXCEL, INTERNET).
• seriozitate, punctualitate, responsabilitate profesională, coordonare şi lucru în echipă.
Responsabilități:
• Planificarea, coordonarea, organizarea, conducerea şi controlul activităţilor hotelului;
• Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing si publicitate;
• Elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice aferente industriei hoteliere;
• Dezvoltarea relaţiilor cu partenerii locali şi internationali;
• Mentinerea bazei de date, lucrul cu documentatia;
• Administrarea platformelor de vânzare IDS.
Compania oferă:
• Mediu de lucru modern;
• Oformare conform Codului Muncii;
• Lucru într-o echipă tînără, activă si prietenoasă;
• Salariu fix+%;
• Grafic de munca: Luni-Vineri.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul cu fotografie(obligatoriu) cu specificarea postului prin e-mail.
• studii superioare in Turism;
• cunoştinţe avansate a limbilor română, rusă, engleză ;
• experienţă relevantă în domeniu de minim 2 ani;
• experienţă în coordonarea unei echipe;
• abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
• capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
• bune abilităţi de planificare şi organizare;
• terminologia profesională şi particularităţile atragerii clienţilor străini;
• cunoaşterea calculatorului (MS WORD, EXCEL, INTERNET).
• seriozitate, punctualitate, responsabilitate profesională, coordonare şi lucru în echipă.
Responsabilități:
• Planificarea, coordonarea, organizarea, conducerea şi controlul activităţilor hotelului;
• Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing si publicitate;
• Elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice aferente industriei hoteliere;
• Dezvoltarea relaţiilor cu partenerii locali şi internationali;
• Mentinerea bazei de date, lucrul cu documentatia;
• Administrarea platformelor de vânzare IDS.
Compania oferă:
• Mediu de lucru modern;
• Oformare conform Codului Muncii;
• Lucru într-o echipă tînără, activă si prietenoasă;
• Salariu fix+%;
• Grafic de munca: Luni-Vineri.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul cu fotografie(obligatoriu) cu specificarea postului prin e-mail.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳