Team-leader Call Centru
Nova Porta

20 Septembrie 2024

Team-leader Call Centru

Responsabilități administrative:

  • Monitorizarea activităților zilnice ale echipei de operatori în call center.
  • Controlul respectării standardelor și procedurilor companiei în privința respectării script-urilor de comunicare, a introducerii și procesării datelor în CRM.
  • Monitorizarea performanțelor individuale ale membrilor echipei.
  • Generarea listelor spre apelare pentru chestionarea clienților.
  • Furnizarea de rapoarte periodice și la solicitarea supervizorului privind performanța echipei.
  • Elaborarea și evidența respectării graficului de lucru, a concediilor și a altor aspecte legate de resurse umane.
  • Planificarea în comun cu supervizorul a activității echipei pentru a răspunde la volumele de apeluri și sarcinile care atribuite echipei.
  • Înaintarea propunerilor pentru îmbunătățirea performanței echipei și eficientizarea proceselor.

Responsabilități operaționale:

  • Efectuarea și preluarea apelurilor telefonice către/de la clienți în scopul:
  • Oferirii suportului comercial cu privire la produsele și serviciile Companiei
  • Evaluarea calității deservirii
  • Confirmarea termenului de livrare și montare
  • Gestionarea eficientă a mesajelor primite pe rețelele sociale, oferind răspunsuri prompte și informații relevante clienților.
  • Comunicarea clară și coerentă pe rețelele sociale și în timpul apelurilor telefonice. Adaptarea la stilul de comunicare în funcție de context.
  • Înregistrarea problemelor semnalate de către clienți și colaborarea cu alte subdiviziuni pentru soluționarea acestora într-un mod profesionist și eficient.
  • Monitorizarea constantă a feedback-ului clienților pe rețelele sociale și raportarea acestuia echipelor relevante în vederea îmbunătățirii continue.
  • Colaborarea strânsă cu departamentul calitate, vânzări și alte echipe pentru a furniza informație promptă și relevantă clienților.
Beneficii:
  • Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii aflate în proces de dezvoltare dinamică.
  • Sarcini ambițioase, provocatoare și promițătoare.
  • Dezvoltare profesională continuă.
  • Salariu motivant, format din salariu fix + KPI.
  • Beneficii non – financiare.

Program de lucru:
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
Sîmbăta – 09.00 – 15.00 (de serviciu, o data la 3 săptămîni)

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: hr@novaporta.md, iar noi te vom contacta.

E-mail: hr@novaporta.md

Alte anunțuri publicate de această companie

Contabil-Șef

20 Septembrie 2024

Sef depozit

20 Septembrie 2024

Vânzător Consultant

20 Septembrie 2024

Manager Regional

20 Septembrie 2024
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide