Specialist Contact Center - Bancar, Moldova, (Cedacri International)
2 decembrie 2024
Angajăm:
Specialist Contact Center - Bancar, Moldova, (Cedacri International)
Despre noi:
Cedacri International face parte din ION Group cu peste 13.000 de angajați, peste 60 de birouri globale și peste 4.800 de clienți din întreaga lume.
Rolul dvs: Atribuțiile și responsabilitățile dvs.
- Serviciul Clienți: activități de asistență pentru clienți în funcție de domeniile din sfera serviciului, abilități telefonice/scriere specifice și abilități tehnice funcționale.
- Help Desk: Activități de servicii pentru clienți axate pe gestionarea clienților și pe depanare/rezolvarea problemelor.
- Satisfacția clienților: verificarea și cartografierea satisfacției clienților.
Alte atribuții
- Este posibil să vă solicităm să îndepliniți alte sarcini și îndatoriri pe măsură ce rolul dumneavoastră se extinde.
Competențele, experiența și calificările dumneavoastră necesare
- Studenți în ultimul an de Colegiu, Universitate, Facultatea de Economie, Finanțe sau licență în economie și finanțe.
- Competențe scrise și verbale în limba italiană.
- Cunoașterea limbii engleze este un avantaj suplimentar.
- Cunoștințe excelente de Microsoft Office.
- Abilități excelente de comunicare și negociere, aptitudini de lucru în echipă și o puternică orientare spre client
Ce oferim:
- O perioadă de formare plătită de 3 luni.
- Lucrul într-o echipă tânără.
- Lecții de limba italiană, învățare continuă, oportunități de creștere profesională.
- Contract de muncă permanent cu pachet social complet.
Locație: Localizare:
Chișinău, Republica Moldova
Note importante:
În conformitate cu Legea Republicii Moldova privind incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități (nr. 60 din 30.03.2012), vă rugăm să rețineți că candidații din lista persoanelor cu dizabilități vor avea prioritate.
E-mail:
hr-cedint@iongroup.com