Șef-adjunct depozit auxiliar
Carmez Processing SRL

24 septembrie 2024

Chișinău, Botanica
Posibil fără experiență
Full-time
Orice studii
În locația angajatorului

Șef-adjunct depozit auxiliar

Cerințe:

  • Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
  • Experiența reprezintă un avantaj;
  • Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
  • Abilităti de comunicare;
  • Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
  • Capacităti organizatorice.

Responsabilități:

  • Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
  • Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
  • Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
  • Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
  • Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
  • Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.

Compania oferă:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Prînz gratuit;
  • Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
  • Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;

Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut