Operator call-centru
5 noiembrie 2024
Operator call-centru
Cerinţe faţă de candidat:
- Dicție foarte bună și atitudine respectuoasă față de client/pacient
- Cunoașterea fluentă a limbilor române și rusă (vorbit și scris)
- Studii medii / superioare (studiile medicale constituie un avantaj)
- Cunoștințe de operare PC (MS Office)
- Responsabilitate, flexibilitate și corectitudine
Responsabilităţile postului:
- Preluarea, gestionarea, redirecționarea apelurilor în conformitate cu procedurile agreate, atingând obiectivele calitative și cantitative stabilite
- Comunicarea în scris cu clienții de pe rețelele de socializare
- Sprijinul pacienților prin oferirea de informații corecte în ceea ce privește pregătirea anterioară necesară efectuării diferitelor investigații medicale
- Informarea pacienților cu privire la programul de lucru al filialelor / medicilor
- Programarea sau reprogramarea pacienților la consultații și investigații medicale
- Promovarea campaniilor de prevenție și a promoțiilor active
Oferta noastră:
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă orientată spre rezultat
- Program deplin: 40 ore pe săptămână
- Salariu: 12000-13000 lei/net
- Reduceri pentru angajați
- Posibilități de dezvoltare și creștere în carieră
- Acces la programe de instruire și perfecționare
Dacă corespunzi cerințelor și îți dorești să activezi într-o companie de succes, așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: hr@invitro.md (cu indicarea în text a postului pentru care se depune).
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.
Alte anunțuri publicate de această companie
Joburi similare
Team-leader Call Centru
Nova Porta • Astăzi, Chișinău
Оператор в Call Center (удаленно) 6000-7500 л...
Smarter • Astăzi, Chișinău
Specialist customer care (Call Centru) | Depa...
MAIB • 22 octombrie 2024, Chișinău
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳