8 noiembrie 2024
Operator Call Centru
Căutăm un Operator Call Center care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților BANCASSURANCE și să îmbunătățim performanța în vânzări.
La BANCASSURANCE, oferim o gamă variată de servicii, inclusiv schimb valutar, asigurări și credite. Ne concentrăm pe abordare personalizată și răspundem prompt la problemele clienților noștri.
Căutăm o persoană dedicată care să se integreze rapid și eficient în echipa noastră.
Investim în calitatea serviciilor noastre prin sporirea accesibilității, extinderii rețelei de filiale, sisteme de gestionare a calității și parteneriate strategice și de durată cu partenerii noștri de afaceri.
Oferim instruire continuă echipei noastre și ne concentrăm pe comunicarea activă cu clienții noștri, atât cei activi, cât și cei potențiali.
Ne străduim să oferim servicii adaptate necesităților pentru a satisface preferințele legate de accesibilitate și ofertă competitivă.
Descrierea jobului
În calitate de Operator Call Center, vei fi responsabil de următoarele obiective importante:
- Efectuarea apelurilor de ieșire, aproximativ 30-60 de apeluri pe zi (apeluri calde);
- Conducerea clienților către încheierea tranzacțiilor;
- Înregistrarea fiecărui client nou în programul CRM;
- Actualizarea constantă a programului CRM cu comentarii și sarcini;
- Completarea zilnică a raportului de vânzări și a raportului de activitate;
- Stabilirea și executarea programărilor pentru clienți în softul de programare;
- Îndeplinirea Planului de Acțiuni stabilit de Directorul de Vânzări;
- Raportarea către Supervizor a informațiilor despre stadiul activităților programate, activitățile în curs de desfășurare și situațiile noi create.
În ce condiții vom coopera:
- Oferirea unui salariu motivant;
- Program de lucru: luni-vineri, de la 9.00 la 18.00;
- Locație: Chișinău;
- Sistem de instruire și inducție de la A la Z.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
- Ai experiență în domeniul financiar/asigurări într-o funcție care implică comunicare cu clienții;
- Ești familiarizat și ai lucrat cu un sistem CRM și știi ce înseamnă follow-up în vânzări;
- Ai comunicat zilnic P2P (person to person) cu clienții;
- Ai cunoștințe și înțelegi importanța unei relații constante cu un client;
- Ești motivat și orientat către atingerea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
- Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
- Ai cunoștințe de MS Office.
Dacă citind cu atenție acest anunț, ai realizat că acesta este jobul la care visai de mult timp, așteptăm CV-ul tău la adresa de email support@bancassurance.md cu subiectul "Operator Call Center".
Astfel, vom înțelege că ești o persoană atentă și responsabilă. Te așteptăm în echipa noastră!
E-mail: support@bancassurance.md
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳