24 septembrie 2024
Office Manager
Compania MIRAX a fost fondată de agenți imobiliari cu experiență pentru a oferi o gamă completă de servicii imobiliare de înaltă calitate.
Suntem în căutarea unui nou coleg pentru postul de Office Manager.
Responsabilități
- Gestionarea zilnică a operațiunilor de birou;
- Îndeplinirea sarcinilor cu caracter logistic și administrativ;
- Gestionarea actelor și operațiunilor financiare;
- Gestionarea activitații specifice de asistență front office;
- Implementarea unor politici de birou;
- Gestionarea informațiilor în CRM.
Cerințe față de candidați:
- Studii universitare finalizate;
- Cunoașterea excelentă a limbii române și ruse;
- Utilizator experimentat PC;
- Experienta pe o funție similară poate fi un avantaj;
- Abilități de organizare a informațiilor;
- Abilități de management al timpului.
Calități personale: responsabil, ordonat, desciplinat, atent, rezistent.
Oferim:
- Salariu competitiv;
- Mediu de lucru prietenos;
- Colaborare pe termen lung.
Dacă consideri că te potrivești pentru a fi Office Manager în compania MIRAX, așteptăm CV-ul tău la adresa electronică: hr@mirax.md iar noi te vom contacta cât mai curând posibil.
E-mail: hr@mirax.md
Web: https://mirax.md
Alte anunțuri publicate de această companie
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳