Manager Achiziții
Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Manager Achiziții

Compania: Lafarge Ciment (Moldova) SA
Locație: Chișinău, Moldova
Tipul locului de muncă: Full-time

Despre Lafarge:

Lafarge Ciment (Moldova) S.A. este o companie specializată în industria materialelor de construcții.
Principalele genuri de activitate ale companiei sunt extragerea zăcămintelor minerale, producerea și comercializarea cimentului, comerțul cu ridicata a nisipului, pietrișului, prestarea serviciilor de subantrepriză în sectorul de construcții rutiere.

Compania numără peste 180 de angajati, oferind oportunități de dezvoltare personală, mobilitate internațională, condiții sigure cu cele mai înalte Standarde SSM. Uzina de Ciment Rezina, situata la Nordul Republicii Moldova la 7 km de orașul Rezina, a fost data în exploatare la sfârșitul anului 1985, are o suprafața totală de peste 213 ha si o capacitate de productie de 1.6 mil. tone anual ce excede consumul national de ciment.

Incepand cu anul 1999, ca urmare a achizitionarii pachetului majoritar de actiuni de catre Grupul Lafarge, Uzina de Ciment Rezina intra pentru o perioada de 5 ani intr-un amplu program de modernizare si retehnologizare, costul investitiei ridicandu-se la cca. 17.7 mUSD. Scopul nostru este să construim pentru oameni și pentru planetă, să construim spatii mai ”verzi” prin amprentă scăzuta de emisii CO2 și economie circulară.

Investim in tehnologii care sa permita utilizarea de combustibili alternativi, materii prime alternative si energie verde:

  • 2010-2015, co-procesarea combustibililor alternativi,
  • 2017, inaugurarea Centrului de Inovații Chișinău, creat pentru a valorifica experiența globală și know-how-ul tehnic al Grupului, pentru a dezvolta soluții de construcție adaptate caracteristicilor unice ale piețelor locale,
  • 2023, constructia si punerea in functiune a statiei de monitorizare meteorologică şi a calitatii mediului, donata Serviciul Hidrometeorologic de Stat.

Compania Lafarge Ciment (Moldova) SA, actualmente parte a grupului elvețian Holcim, este unica Companie de producere a Cimentului din Republica Moldova care își are misiunea de a răspunde nevoii continue de modernizare, de îmbunătățire în mod consistent și cuantificabil standardele de viață, ca în final să oferim clienților noștri beneficiile și garanția construcțiilor durabile.

Descrierea rolului:

În calitate de Manager Achiziții în cadrul departamentului achiziții, vei fi responsabil pentru dezvoltarea și executarea de cumpărare, urmărire, negociere și gestionarea furnizorilor. Vei colabora cu părțile interesate, vei prognoza tendințele pieții prin asigurarea documentației corecte. Rolul tău va implica o analiză a costurilor, a atenuării riscurilor prin determinarea cantităților și termenilor optime de livrare.

Responsabilități:

  • Planificarea și coordonarea activităților din departamentul achiziții;
  • Menținerea și îmbunătățirea relațiilor comerciale cu furnizorii;
  • Identificarea furnizorilor și negocierea contractelor;
  • Urmărirea comenzilor de la lansare până la recepție;
  • Analiza pieții, a concurenței, identificarea produselor noi;
  • Colaborarea permanentă cu celelalte departamente.

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul economiei;
  • Minim 3 ani de experiență în domeniul achiziții;
  • Cunoștințe despre echipamente industriale, servicii de producție și mentenanța industrială prezintă un avantaj;
  • Excelente abilități de comunicare, relaționare, negociere;
  • Abilități de organizare, planificare, gândire analitică;
  • Orientarea către performanță și îmbunătățirea continuă;
  • Capacitatea de a lucra autonom și de a gestiona multiple proiecte simultan;
  • Experiență solidă în utilizarea MS Office, în special Excel;
  • Vorbire fluentă în română, rusă și engleză.

Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv și bonusuri pe performanță;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră în cadrul Grupului Holcim;
  • Mediu de lucru dinamic și colaborativ;
  • Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală și alte facilități;
  • Asigurare medicală facultativă;
  • Asigurare de accidente cu acoperire globală;
  • Tichete de masă și altele.

Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare în industria cimentului? Lafarge Ciment (Moldova) SA te invită să te alături echipei noastre!

Trimite-ne CV-ul tău la adresa: recrutare-mda@lafarge.com.

La Lafarge Ciment (Moldova) SA, ne angajăm să oferim șanse egale tuturor candidaților, fără a discrimina pe baza genului, rasei sau religiei. Valorificăm diversitatea și credem că aceasta este cheia
inovației și succesului nostru.

Aplică acum și devino parte dintr-o echipă care construiește viitorul!

Alte anunțuri publicate de această companie

Șef(ă) Laborator

1 noiembrie 2024

Manager Controlling

1 noiembrie 2024

Manager Marketing

1 noiembrie 2024
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide