Director Service Centru ARISTON
Amber-Term SRL

7 martie 2025

Chișinău, Ciocana
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Director Service Centru ARISTON

Consorțiul AMBER-TERM - FENIXIMPEX SRL, PALMIRACONS SRL, AMBER-MOLDOVANU SRL oferă echipamente, utilaje si servicii pentru incalzire, conditionare si apeduct. Varietatea acestor soluţii este oferită de o echipă dedicată, preocupată de bunăstarea clienţilor şi partenerilor săi.

Consorțiul AMBER-TERM își lărgește echipa și este în căutarea noilor colegi.

Candidatul ideal:
Căutăm o persoană atentă la detalii, responsabilă, bine organizată, perseverentă și dinamică pentru a se alătura familiei AMBER-TERM de la sediul nostru din Chișinău, str. Vadul lui Vodă nr. 68.

Ce calități ar trebui să ai pentru acest post de muncă?

  • Experiență în calitate de Director service sau Director adjunct service de cel puțin 2 ani;
  • Studii superioare (tehnice sau de management)
  • Experiență în elaborarea și implementarea regulamentelor și proceselor
  • Cunoașterea principiilor de management al personalului, planificare și bugetare
  • Abilitatea de a organiza munca echipei și de a atinge obiectivele stabilite
  • Disponibilitate pentru responsabilitate și luarea deciziilor
  • Experiență și dorința de a se autodezvolta în domeniul tehnic (domeniile sistemelor de încălzire, condiționare, ventilare, apeduct și canalizare)
  • Să fii o persoană pozitivă și dinamică;
  • Să ai abilități de comunicare în limba română, rusă;
  • Să fii deschis la schimbări și orientat spre rezultat;
  • Să fii disciplinat și responsabil;
  • Să fii gata de a învăța lucruri noi.
  • Cunoștințe 1C, CRM

Responsabilități:

  • Elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare a service centrului
  • Gestionarea echipei din 10-15 oameni, recrutarea și formarea angajaților
  • Controlul calității serviciilor furnizate și respectarea termenelor de execuție a comenzilor
  • Organizarea lucrărilor pentru recepția și livrarea serviciilor, contabilitatea și controlul echipamentelor
  • Responsabil pentru performanța financiară și atingerea obiectivelor service centrului
  • Dezvoltarea și menținerea unor standarde înalte de servicii pentru clienți
  • Efectuarea de analize și raportări privind funcționarea service centrului
  • Actualizarea la timp a bazei de date și a sistemului de evidență a bunurilor și serviciilor (inventarierea periodică a pieselor de schimb aflate în gestiune)
  • Studierea constantă a noilor tehnologii, tendințe de piață și metode de lucru în domeniul service centrelor
  • Colaborarea cu alte departamente ale companiei pentru coordonarea muncii și asigurarea unei interacțiuni eficiente

Beneficii:

  • Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă de profesioniști - echipă tînără şi ambiţioasă;
  • Salariu atractiv;
  • Beneficii extrasalariale: reduceri la toate mărfurile importate de consorțiu, promoții interne pentru angajați, evenimente și cadouri pentru angajați și copiii acestora, etc.
  • Telefon mobil cu pachet nelimitat și acces la internet asigurate de către angajator.

CV-urile sunt așteptate la e-mail: info@amber.md
tel. 060003596

Telefon: 060003596
E-mail: info@amber.md

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut