
7 martie 2025
Director Service Centru ARISTON
Consorțiul AMBER-TERM - FENIXIMPEX SRL, PALMIRACONS SRL, AMBER-MOLDOVANU SRL oferă echipamente, utilaje si servicii pentru incalzire, conditionare si apeduct. Varietatea acestor soluţii este oferită de o echipă dedicată, preocupată de bunăstarea clienţilor şi partenerilor săi.
Consorțiul AMBER-TERM își lărgește echipa și este în căutarea noilor colegi.
Candidatul ideal:
Căutăm o persoană atentă la detalii, responsabilă, bine organizată, perseverentă și dinamică pentru a se alătura familiei AMBER-TERM de la sediul nostru din Chișinău, str. Vadul lui Vodă nr. 68.
Ce calități ar trebui să ai pentru acest post de muncă?
- Experiență în calitate de Director service sau Director adjunct service de cel puțin 2 ani;
- Studii superioare (tehnice sau de management)
- Experiență în elaborarea și implementarea regulamentelor și proceselor
- Cunoașterea principiilor de management al personalului, planificare și bugetare
- Abilitatea de a organiza munca echipei și de a atinge obiectivele stabilite
- Disponibilitate pentru responsabilitate și luarea deciziilor
- Experiență și dorința de a se autodezvolta în domeniul tehnic (domeniile sistemelor de încălzire, condiționare, ventilare, apeduct și canalizare)
- Să fii o persoană pozitivă și dinamică;
- Să ai abilități de comunicare în limba română, rusă;
- Să fii deschis la schimbări și orientat spre rezultat;
- Să fii disciplinat și responsabil;
- Să fii gata de a învăța lucruri noi.
- Cunoștințe 1C, CRM
Responsabilități:
- Elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare a service centrului
- Gestionarea echipei din 10-15 oameni, recrutarea și formarea angajaților
- Controlul calității serviciilor furnizate și respectarea termenelor de execuție a comenzilor
- Organizarea lucrărilor pentru recepția și livrarea serviciilor, contabilitatea și controlul echipamentelor
- Responsabil pentru performanța financiară și atingerea obiectivelor service centrului
- Dezvoltarea și menținerea unor standarde înalte de servicii pentru clienți
- Efectuarea de analize și raportări privind funcționarea service centrului
- Actualizarea la timp a bazei de date și a sistemului de evidență a bunurilor și serviciilor (inventarierea periodică a pieselor de schimb aflate în gestiune)
- Studierea constantă a noilor tehnologii, tendințe de piață și metode de lucru în domeniul service centrelor
- Colaborarea cu alte departamente ale companiei pentru coordonarea muncii și asigurarea unei interacțiuni eficiente
Beneficii:
- Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă de profesioniști - echipă tînără şi ambiţioasă;
- Salariu atractiv;
- Beneficii extrasalariale: reduceri la toate mărfurile importate de consorțiu, promoții interne pentru angajați, evenimente și cadouri pentru angajați și copiii acestora, etc.
- Telefon mobil cu pachet nelimitat și acces la internet asigurate de către angajator.
CV-urile sunt așteptate la e-mail: info@amber.md
tel. 060003596
Telefon: 060003596
E-mail: info@amber.md