
Contabil(ă) - Oficiu Centru
24 martie 2025
HRSolutions este o companie în continuă dezvoltare și care oferă un complex de servicii, precum: servicii de contabilitate și payroll, asistență fiscală și juridică, soluții privind recrutarea personalului în domeniul financiar și contabil.
Dacă vrei să te dezvolți profesional în domeniul contabilității și asistenței fiscale, noi îți oferim un mediu de lucru plăcut în care vei lucra alături de un colectiv de profesioniști.
Contabil(ă) - Oficiu Centru
HRSolutions este o companie de consultanță care oferă un complex de servicii de contabilitate și asistență fiscală.
În legătură cu extinderea companiei, anunțăm postul vacant la funcția de Contabil(ă) în Chișinău.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul Contabilității (Colegiul sau Universitate);
- Cunoștiințe in 1C 8;
- Experiență similara minim 1 an;
- Cunoștiințe PC (1-C, Word, Excel);
- Comunicabil și atent la detalii;
- Cunoașterea limbilor Rom, Rus.
Responsabilitati:
- Introducerea facturilor fiscale
- Verificarea registrului de livrari si procurari
- Introducerea extraselor bancare
- Alte sarcini specifice functiei
Oferim:
- Salariu de la 10 000 - 15 000 Lei, în funcție de experiență și aptitudini;
- Posibilitate de creştere profesională;
- Pachet social deplin;
- Ceai, cafea din partea companiei;
- Program de muncă: Luni-Vineri, 9.00-18.00;
- Oficiu modern și accesibil din orice sector al orașului, amplasat în sec. Centru, str. Mihai Viteazul 4, Buisness Centru: ROYAL TOWER;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică: office@hrsolutions.md
E-mail:
office@hrsolutions.md