
BackOffice Call center cu limba bulgara
17 februarie 2025
BackOffice Call center cu limba bulgara
O mare companie internațională, cu statut înalt în Europa, Asia și America Latină, dezvoltă și deschide intenționat noi sucursale. Direcția principală a companiei este vânzarea activă a mărfurilor din categoriile „Frumusețe”, „Sănătate” și produse conexe.
Suntem bucuroși să primim în echipa noastră angajați activi și ambițioși cu cunoștințe de limba BULGARĂ. Și vom dovedi că munca într-un call center nu numai că aduce câștiguri mari, dar vă va deschide și noi perspective pentru carieră și creștere personală!
Atributiile de baza:
- Efectuați formarea inițială a cursanților
- monitorizati în mod independent și obiectiv activitatea operatorilor
- testati candidaților noi
- monitorizați și ascultați conversațiile operatorilor
- verificati corectitudinea atribuirii statutului de catre operatori
- verificați licitațiile pentru implementarea programului de vânzări
Cerinte pentru candidat:
- cunoaștere excelentă a limbii BULGARE la nivel B2-C2
- dorinta de dezvoltare in domeniul pregatirii personalului: desfasurarea si livrarea cursurilor de formare
- abilități de gestionare a timpului
- cunoștințe de bază în vânzări
- utilizarea cu încredere a calculatorului, lucrați cu programe MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad)(experiența cu programul LMS va fi un avantaj).
Compania ofera:
- Lucrați de la distanță din orice colt a lumii
- Salariul initial valoreaza intre 500 - 800 USD. Urmează majorare+. Venitul nu este limitat și depinde doar de dvs
- Program flexibil 5/2, zile libere variabile și ture la alegere
- Ture de lucru: 09:00 - 18:00, 14:00 - 23:00, durata turei de lucru de 9 ore(8 ore +1 pauza)
- Oportunitati de dezvoltare (formare, dezvoltare profesionala)
Per tutte le domande:
Telegram @elena_recruiting
e.kostyaka@1call.center