Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist vinzari
I.S. Fiscservinform
4 noiembrie 2014
Bălți
Atribuţii:
• Asigurarea pregătirea şi administrarea pachetului de documente stabilite în acte normative pentru înregistrarea, conectarea şi/sau prelungirea abonamentului la serviciul „Declaraţie electronică”, instruirea clienţilor - utilizatori ai serviciului „Declaraţie electronică”;
• Organizează şi desfăşoară seminarele cu privire la promovarea serviciilor fiscale electronice şi altor servicii dezvoltate şi prestate de Întreprindere, implementarea (executarea) programului de instruire şi deplasarea în cadrul oficiilor Serviciului Fiscal de Stat sau la sediul clienţilor în scopul instruirii acestora;
• Evidenţă a contractelor încheiate cu agenţii economici - privind prestarea serviciului „Declaraţia electronică”, implicit completarea acestuia conform procedurii de proces stabilite;
• Asigură derularea sondajelor la cererea conducerii sau a altor subdiviziuni al Întreprinderii;
• Asigură distribuirea broşurilor şi materialelor informative clienţilor cu privire la promovarea imaginii întreprinderii, promovarea serviciilor electronice fiscale;
• Verificarea procesului şi elaborarea notelor informative referitor la propunerile privind modalităţile de perfecţionare a procesului de conectare la serviciul „Declaraţie electronică”;
• Contactează, informează şi efectuează încheirea contractelor cu agenţii economici privind abonarea la publicaţia periodică “Monitorul Fiscal FISC.MD”.
• Elaborarea dărilor de seamă, rapoartelor, notelor informative, sintezelor şi analizelor şi altor sarcini stabilite de către şefii ierarhic;
Responsabilităţi:
• executarea calitativă şi în termen a obligaţiunilor şi atribuţiilor de serviciu, precum şi a altor indicaţii parvenite din partea şefilor ierarhic superior;
• tratarea cu respect şi corectitudine clientul, reprezentantul lui şi alţi participanţi;
• calitatea şi veridicitatea consultaţiilor oferite clienţilor;
• păstrarea, arhivarea documentelor şi informaţiilor primite;
• respectarea regulamentelor, instrucţiunilor şi altor documente de regim intern, precum şi de regim confidenţial;
• respectarea regulilor şi măsurilor de securitate, ordinii utilizării şi păstrării bunurilor cunoaşterea şi respectarea prevederilor Sistemului de Management al Calităţii
Studii:
• superioare în domeniul relaţiilor cu publicul, contabilităţii sau economico-financiare:
Cunoştinţe:
• Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul, limbii de stat şi limbii ruse, cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională reprezintă un avantaj;
• Cunoştinţe de operare la calculator: Sistemele informaţionale administrate de întreprindere, Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Ablităţi:
• abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente:
• respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
• Asigurarea pregătirea şi administrarea pachetului de documente stabilite în acte normative pentru înregistrarea, conectarea şi/sau prelungirea abonamentului la serviciul „Declaraţie electronică”, instruirea clienţilor - utilizatori ai serviciului „Declaraţie electronică”;
• Organizează şi desfăşoară seminarele cu privire la promovarea serviciilor fiscale electronice şi altor servicii dezvoltate şi prestate de Întreprindere, implementarea (executarea) programului de instruire şi deplasarea în cadrul oficiilor Serviciului Fiscal de Stat sau la sediul clienţilor în scopul instruirii acestora;
• Evidenţă a contractelor încheiate cu agenţii economici - privind prestarea serviciului „Declaraţia electronică”, implicit completarea acestuia conform procedurii de proces stabilite;
• Asigură derularea sondajelor la cererea conducerii sau a altor subdiviziuni al Întreprinderii;
• Asigură distribuirea broşurilor şi materialelor informative clienţilor cu privire la promovarea imaginii întreprinderii, promovarea serviciilor electronice fiscale;
• Verificarea procesului şi elaborarea notelor informative referitor la propunerile privind modalităţile de perfecţionare a procesului de conectare la serviciul „Declaraţie electronică”;
• Contactează, informează şi efectuează încheirea contractelor cu agenţii economici privind abonarea la publicaţia periodică “Monitorul Fiscal FISC.MD”.
• Elaborarea dărilor de seamă, rapoartelor, notelor informative, sintezelor şi analizelor şi altor sarcini stabilite de către şefii ierarhic;
Responsabilităţi:
• executarea calitativă şi în termen a obligaţiunilor şi atribuţiilor de serviciu, precum şi a altor indicaţii parvenite din partea şefilor ierarhic superior;
• tratarea cu respect şi corectitudine clientul, reprezentantul lui şi alţi participanţi;
• calitatea şi veridicitatea consultaţiilor oferite clienţilor;
• păstrarea, arhivarea documentelor şi informaţiilor primite;
• respectarea regulamentelor, instrucţiunilor şi altor documente de regim intern, precum şi de regim confidenţial;
• respectarea regulilor şi măsurilor de securitate, ordinii utilizării şi păstrării bunurilor cunoaşterea şi respectarea prevederilor Sistemului de Management al Calităţii
Studii:
• superioare în domeniul relaţiilor cu publicul, contabilităţii sau economico-financiare:
Cunoştinţe:
• Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul, limbii de stat şi limbii ruse, cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională reprezintă un avantaj;
• Cunoştinţe de operare la calculator: Sistemele informaţionale administrate de întreprindere, Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Ablităţi:
• abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente:
• respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Adresa:
Bălți
Data actualizării:
4 noiembrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut