Specialist suport clientela
8 000 – 12 000 lei pe lună
Fast FOX
1 aprilie 2025
Chișinău
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Responsabilități:
- Gestionarea solicitărilor clienților prin telefon, email și chat.
- Oferirea de informații precise și complete despre produsele și serviciile companiei.
- Rezolvarea eficientă a problemelor și plângerilor clienților.
- Colaborarea cu alte departamente pentru a asigura satisfacția clienților.
- Actualizarea și menținerea bazei de date cu informațiile clienților.
- Cunoașterea și înțelegerea serviciilor, produselor și ofertelor companiei.
- Identificarea nevoilor clienților pentru ofertare.
- Cunoașterea și respectarea procesele și procedurile de lucru ale companiei
Cerințe:
- Experiență anterioară în suport clientela sau un rol similar.
- Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă.
- Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și orientat spre client.
- Cunoștințe solide de operare a calculatorului și familiaritate cu software de suport clientela.
- Abilitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan și eficient.
- Cunoașterea limbii romană și rusă la nivel avansat, cunoașterea limbii engleză va constitui un avantaj.
- Gestionarea solicitărilor clienților prin telefon, email și chat.
- Oferirea de informații precise și complete despre produsele și serviciile companiei.
- Rezolvarea eficientă a problemelor și plângerilor clienților.
- Colaborarea cu alte departamente pentru a asigura satisfacția clienților.
- Actualizarea și menținerea bazei de date cu informațiile clienților.
- Cunoașterea și înțelegerea serviciilor, produselor și ofertelor companiei.
- Identificarea nevoilor clienților pentru ofertare.
- Cunoașterea și respectarea procesele și procedurile de lucru ale companiei
Cerințe:
- Experiență anterioară în suport clientela sau un rol similar.
- Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă.
- Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și orientat spre client.
- Cunoștințe solide de operare a calculatorului și familiaritate cu software de suport clientela.
- Abilitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan și eficient.
- Cunoașterea limbii romană și rusă la nivel avansat, cunoașterea limbii engleză va constitui un avantaj.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
1 aprilie 2025
E-mail:
office@foxscooters.md
https://foxscooters.md
office@foxscooters.md
Persoana de contact:
Timofei Cirlig
Website-ul companiei:Timofei Cirlig
https://foxscooters.md
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut