Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist în achiziţii, direcţia management intern & logistică
Camera de Comerţ și Industrie a Republicii Moldova
27 ianuarie 2015
Chișinău
Camera de Comerţ și Industrie a Republicii Moldova
anunţă competiţie deschisă pentru următoarea poziţie:
Specialist în achiziţii, Direcţia management intern & logistică
Cerinţe faţă de candidaţi/candidate:
Studii: superioare economice sau juridice.
Experienţă: experienţă şi o vechime în domeniul de activitate de nu mai puţin de 1 an.
Competenţe: cunoașterea PC (MS Office, Excel, Word, Net, e-mail).
Capacităţi:
• Gândire analitică și sistemică
• Formatare, prezentare a documentelor
• Soluționare operativă a sarcinilor
• Abilități de respectare deadline-uri
• Cunoaștrea limbilor: româna - avansat, rusa – mediu, engleza - preferabil
Responsabilităti:
• Iniţiază şi desfăşoară proceduri de achiziţie de bunuri si servicii pentru satisfacerea necesităţilor Camerei de Comerţ şi Industrie;
• Elaborarea planurilor anuale şi trimestriale de efectuare a achiziţiilor;
• Încheierea contractelor de achiziţii cu operatorii economici câştigători;
• Întocmirea dărilor de seamă privind rezultatul procedurilor de achiziţii;
• Executarea şi gestionarea contractelor de achiziţii în termenele şi în condiţiile stabilite;
• Acordarea filialelor CCI ajutorului metodologic şi consultaţiilor în domeniul aplicării procedurilor de achiziţii.
Condiţii:
• Lucrul într-o echipă stabilă şi dinamică;
• Oportunităţi de dezvoltare profesională.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa hr@chamber.md cu specificarea codului de referinţă a vacansiei – SAP, în tema scrisorii.
Vor fi contactate numai persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
anunţă competiţie deschisă pentru următoarea poziţie:
Specialist în achiziţii, Direcţia management intern & logistică
Cerinţe faţă de candidaţi/candidate:
Studii: superioare economice sau juridice.
Experienţă: experienţă şi o vechime în domeniul de activitate de nu mai puţin de 1 an.
Competenţe: cunoașterea PC (MS Office, Excel, Word, Net, e-mail).
Capacităţi:
• Gândire analitică și sistemică
• Formatare, prezentare a documentelor
• Soluționare operativă a sarcinilor
• Abilități de respectare deadline-uri
• Cunoaștrea limbilor: româna - avansat, rusa – mediu, engleza - preferabil
Responsabilităti:
• Iniţiază şi desfăşoară proceduri de achiziţie de bunuri si servicii pentru satisfacerea necesităţilor Camerei de Comerţ şi Industrie;
• Elaborarea planurilor anuale şi trimestriale de efectuare a achiziţiilor;
• Încheierea contractelor de achiziţii cu operatorii economici câştigători;
• Întocmirea dărilor de seamă privind rezultatul procedurilor de achiziţii;
• Executarea şi gestionarea contractelor de achiziţii în termenele şi în condiţiile stabilite;
• Acordarea filialelor CCI ajutorului metodologic şi consultaţiilor în domeniul aplicării procedurilor de achiziţii.
Condiţii:
• Lucrul într-o echipă stabilă şi dinamică;
• Oportunităţi de dezvoltare profesională.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa hr@chamber.md cu specificarea codului de referinţă a vacansiei – SAP, în tema scrisorii.
Vor fi contactate numai persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
27 ianuarie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut