Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Şef vinzari
Castel MIMI SRL
13 noiembrie 2015
Chișinău
Cerinte :
- Studii superioare.
- Experienţă în domeniul vânzărilor de min. 5 ani.
- Relatii existente bune si contacte cu agentii economici mari de pe piata Rep. Moldova din sfera vanzarilor.(Relatii bune cu clienti externi constitue un avantaj)
- Persoana energică, motivată, perseverentă, orientată spre performanţă şi rezultat.
- Aptitudini excelente de negociere, comunicare verbală şi scrisă.
- Capacitate de orientare rapidă în situaţii diverse şi de a lua decizii corecte.
- Abilităţi bune de planificare a timpului de lucru.
- Initiativă şi capacitate de a lucra independent.
- Capacitatea de convingere, grad înalt de responsabilitate şi confidenţialitate.
- Orientare spre rezultat, capacitatea de a învăţa rapid.
- Cunoasterea limbilor: română, rusă (engleză reprezinta un avantaj).
- Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Internet).
Indepliniri:
- Administrarea, mentinerea şi dezvoltarea reaţiilor de afaceri de înalt nivel profesional cu clienţii companiei.
-Perfectarea bugetului anual și ţinerea evidenței acestuia lunar.
-Eficientizarea cheltuielilor financiare interne și externe
- Analiza pieţei existente şi căutarea activă a noilor puncte de comercializare.
- Ducerea negocierilor de încheiere a noilor contracte.
- Promovarea produselor companiei pe piaţă locala/externa.
- Efectuarea acţiunilor necesare creşterii vînzărilor produselor companiei.
- Colectarea de informaţii şi analiza acestora pentru pregătirea ofertelor comerciale, reglementarea politicii de preţ.
- Gestionarea stocurilor.
- Întocmirea rapoartelor lunare de vânzări şi analizarea acestora.
- Îndeplinirea planului de vînzări.
- Studii superioare.
- Experienţă în domeniul vânzărilor de min. 5 ani.
- Relatii existente bune si contacte cu agentii economici mari de pe piata Rep. Moldova din sfera vanzarilor.(Relatii bune cu clienti externi constitue un avantaj)
- Persoana energică, motivată, perseverentă, orientată spre performanţă şi rezultat.
- Aptitudini excelente de negociere, comunicare verbală şi scrisă.
- Capacitate de orientare rapidă în situaţii diverse şi de a lua decizii corecte.
- Abilităţi bune de planificare a timpului de lucru.
- Initiativă şi capacitate de a lucra independent.
- Capacitatea de convingere, grad înalt de responsabilitate şi confidenţialitate.
- Orientare spre rezultat, capacitatea de a învăţa rapid.
- Cunoasterea limbilor: română, rusă (engleză reprezinta un avantaj).
- Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Internet).
Indepliniri:
- Administrarea, mentinerea şi dezvoltarea reaţiilor de afaceri de înalt nivel profesional cu clienţii companiei.
-Perfectarea bugetului anual și ţinerea evidenței acestuia lunar.
-Eficientizarea cheltuielilor financiare interne și externe
- Analiza pieţei existente şi căutarea activă a noilor puncte de comercializare.
- Ducerea negocierilor de încheiere a noilor contracte.
- Promovarea produselor companiei pe piaţă locala/externa.
- Efectuarea acţiunilor necesare creşterii vînzărilor produselor companiei.
- Colectarea de informaţii şi analiza acestora pentru pregătirea ofertelor comerciale, reglementarea politicii de preţ.
- Gestionarea stocurilor.
- Întocmirea rapoartelor lunare de vânzări şi analizarea acestora.
- Îndeplinirea planului de vînzări.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
13 noiembrie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut