Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Sef parc auto
Seruguras SRL
1 iunie 2020
Chișinău
Șef parc auto
Responsabilităţile principale:
- administrarea parcului de masini (reparații, gestionarea cheltuielilor de combustibil, îngregistrarea costurilor etc.);
- întretinerea parcului auto prin încheierea contractelor cu furnizorii de servicii, consumabile auto;
- elaborarea planului de repartizare a mașinilor, evidența foilor de parcurs;
- gestionarea personalului in subordine (soferi, lacaturi auto);
- calcularea bugetului lunar cheltuit si compararea acestuia cu cel estimat;
- asigurarea valabilității asigurărilor, testărilor tehnice a automobilelor.
Studii, competenţe, abilităţi:
- studii superioare de specialitate;
- experienţă de muncă în funcţii similare, mai mult de 3 ani;
- cunoaşterea limbilor: romînă și rusă;
- abilităţi de lucru în programe Microsoft Office;
- permis de conducere categoria B;
- disponibilitate în deplasări prin ţară.
Calităţi personale:
- creativitate;
- comunicabil;
- spirit de iniţiativă;
- încredere în sine;
- capacitate sporită de muncă;
- orientare către rezultate.
Oferim:
- angajare permanentă;
- timp de muncă deplin;
- pachet social atractiv;
- salariu competitiv, se negociază în mod individual în urma interviului;
- locul geografic al postului de muncă mun. Chișinău și or. Orhei.
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronică:mkvio8585@mail.ru
Responsabilităţile principale:
- administrarea parcului de masini (reparații, gestionarea cheltuielilor de combustibil, îngregistrarea costurilor etc.);
- întretinerea parcului auto prin încheierea contractelor cu furnizorii de servicii, consumabile auto;
- elaborarea planului de repartizare a mașinilor, evidența foilor de parcurs;
- gestionarea personalului in subordine (soferi, lacaturi auto);
- calcularea bugetului lunar cheltuit si compararea acestuia cu cel estimat;
- asigurarea valabilității asigurărilor, testărilor tehnice a automobilelor.
Studii, competenţe, abilităţi:
- studii superioare de specialitate;
- experienţă de muncă în funcţii similare, mai mult de 3 ani;
- cunoaşterea limbilor: romînă și rusă;
- abilităţi de lucru în programe Microsoft Office;
- permis de conducere categoria B;
- disponibilitate în deplasări prin ţară.
Calităţi personale:
- creativitate;
- comunicabil;
- spirit de iniţiativă;
- încredere în sine;
- capacitate sporită de muncă;
- orientare către rezultate.
Oferim:
- angajare permanentă;
- timp de muncă deplin;
- pachet social atractiv;
- salariu competitiv, se negociază în mod individual în urma interviului;
- locul geografic al postului de muncă mun. Chișinău și or. Orhei.
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronică:mkvio8585@mail.ru
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
1 iunie 2020
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut