Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Sef departament marketing si vinzari
SRL Agrodor-Succes
19 august 2015
Strășeni
Angajăm Şef Departament Marketing şi Vînzări
Compania „AGRODOR” este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de ŞEF departament Marketing şi Vînzări.
Cerințe față de candidat:
- Persoană cu experiență în calitate de şef departament vînzări, manager vînzări, manager marketing, etc;
- Să cunoască tehnici de marketing și comunicare, tehnici de vînzare;
- Să înțeleagă vânzările și marketing-ul în domeniul agrar;
- Să cunoască piața din domeniul agrar și să poată elabora cercetări de piață;
- Să fie o persoană sociabilă, activă și plăcută;
- Să fie ambiţios, să poată planifica şi implementa planurile;
- Să cunoască limba engleză și rusă;
- Să opereze la nivel avansat cu Microsoft Office, programele specializate în vînzări, 1C;
- Să poată opera, interpreta rezultate obținute și să găsească soluții de îmbunătățire;
- Să poată organiza lucrul cu personal subordonat;
- Să vină cu soluţii concrete pentru mărirea volumului vînzărilor şi venitului companiei.
Persoana care va ocupa această funcţie la AGRODOR va avea obligaţiunile:
1. Va elabora un concept de marketing pentru companie în scopul mărirei vânzărilor;
2. Va prospecta piața şi va stabili necesitățile potențialilor clienți;
3. Va analiza în mod constant poziția pe piață a produselor din portofoliul firmei și tendințele pieței;
4. Va veni cu propuneri de campanii promoționale;
5. Va efectua analiza concurenței;
6. Va organiza activitatea departamentului în baza schemei de organizare a întreprinderii;
7. Va organiza sistema de dezvoltare a abilităţilor profesionale ale subalternilor în domeniul vînzărilor (traininguri, schimb de experienţă, instruiri, etc);
8. Va participa la perfecţionarea sistemului de motivare ale angajaţilor din vînzări;
9. Va efectua analize/feedback-uri pentru ofertele transmise;
10. Va promova produsele şi serviciile companiei;
11. Va planifica volumul vînzărilor pe fiecare domeniu în parte;
12. Va duce tratative şi va semna contracte;
13. Va deveni „purtător de cuvînt” al companiei în relaţiile cu clienţi.
Persoanele interesate și care corespund cerințelor de mai sus, sunt rugate să transmită CV-ul cu indicarea funcție pentru care candidează la adresa: agrodor.succes@agrodor.md
Vrem să vă atenţionăm că sediul „Agrodor” se află 14 km de Chișinău, pe traseul Chişinău-Străşeni.
Compania „AGRODOR” este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de ŞEF departament Marketing şi Vînzări.
Cerințe față de candidat:
- Persoană cu experiență în calitate de şef departament vînzări, manager vînzări, manager marketing, etc;
- Să cunoască tehnici de marketing și comunicare, tehnici de vînzare;
- Să înțeleagă vânzările și marketing-ul în domeniul agrar;
- Să cunoască piața din domeniul agrar și să poată elabora cercetări de piață;
- Să fie o persoană sociabilă, activă și plăcută;
- Să fie ambiţios, să poată planifica şi implementa planurile;
- Să cunoască limba engleză și rusă;
- Să opereze la nivel avansat cu Microsoft Office, programele specializate în vînzări, 1C;
- Să poată opera, interpreta rezultate obținute și să găsească soluții de îmbunătățire;
- Să poată organiza lucrul cu personal subordonat;
- Să vină cu soluţii concrete pentru mărirea volumului vînzărilor şi venitului companiei.
Persoana care va ocupa această funcţie la AGRODOR va avea obligaţiunile:
1. Va elabora un concept de marketing pentru companie în scopul mărirei vânzărilor;
2. Va prospecta piața şi va stabili necesitățile potențialilor clienți;
3. Va analiza în mod constant poziția pe piață a produselor din portofoliul firmei și tendințele pieței;
4. Va veni cu propuneri de campanii promoționale;
5. Va efectua analiza concurenței;
6. Va organiza activitatea departamentului în baza schemei de organizare a întreprinderii;
7. Va organiza sistema de dezvoltare a abilităţilor profesionale ale subalternilor în domeniul vînzărilor (traininguri, schimb de experienţă, instruiri, etc);
8. Va participa la perfecţionarea sistemului de motivare ale angajaţilor din vînzări;
9. Va efectua analize/feedback-uri pentru ofertele transmise;
10. Va promova produsele şi serviciile companiei;
11. Va planifica volumul vînzărilor pe fiecare domeniu în parte;
12. Va duce tratative şi va semna contracte;
13. Va deveni „purtător de cuvînt” al companiei în relaţiile cu clienţi.
Persoanele interesate și care corespund cerințelor de mai sus, sunt rugate să transmită CV-ul cu indicarea funcție pentru care candidează la adresa: agrodor.succes@agrodor.md
Vrem să vă atenţionăm că sediul „Agrodor” se află 14 km de Chișinău, pe traseul Chişinău-Străşeni.
Adresa:
Strășeni
Data actualizării:
19 august 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut