Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretara
BASS Systems SRL
18 octombrie 2013
Chișinău
Cerinţe:
- Experienţă de lucru în domeniu.
- Domnişoară cu aspect fizic plăcut.
- Vîrsta cuprinsă de pînă la 30 ani.
- Cunoaşterea limbei engleze.
- Comunicabila, responsabila, ambiţioasă.
Responsabilităţi:
- Coordonarea documentaţiei interne şi externe:
- Pregătirea cererilor, ordinelor, scrisorilor şi altor acte ce ţin de activitatea companiei.
-Lucru cu cadrele.
- Monitorizarea corespondenţei de intrare şi ieşire (scrisori, mesajele fax): primire, înregistrare, transmiterea adresatului, evidenţă, păstrare.
- Organizarea primirii corespondenţei pe adresa juridică, poştală şi fizică.
- Efectuarea copiilor şi multiplicării actelor la solicitatea Directorului General şi a Şefilor departamentelor.
- Imprimarea materialelor de lucru şi introducerea informaţiei în baza de date.
- Primirea apelurilor telefonice şi, în caz de necesitate, redirecţionarea către angajatul solicitat.
- Organizarea întrunirii vizitatorilor şi a oaspeţilor Companiei.
- Cumpărarea biletelor avia şi rezervări hoteliere.
Asigură activitatea şi functionarea vitală a oficiului:
- Comandarea apei după necesitate.
- Comandarea rechizitelor de birou per trimestru..
- Abonarea la publicaţiile periodice.
Condiţii de lucru:
- Serviciu stabil într-o companie stabilă.
- Colectiv tînăr şi prietenos.
- Oficiu în centrul oraşului.
- Remunerarea muncii se realizează la timp.
Numai persoanele care corespund cerinţelor postului vor fi invitate la interviu.
Se vor analiza doar CV-urile ce conţin fotografie.
Program de lucru: Full-time
- Experienţă de lucru în domeniu.
- Domnişoară cu aspect fizic plăcut.
- Vîrsta cuprinsă de pînă la 30 ani.
- Cunoaşterea limbei engleze.
- Comunicabila, responsabila, ambiţioasă.
Responsabilităţi:
- Coordonarea documentaţiei interne şi externe:
- Pregătirea cererilor, ordinelor, scrisorilor şi altor acte ce ţin de activitatea companiei.
-Lucru cu cadrele.
- Monitorizarea corespondenţei de intrare şi ieşire (scrisori, mesajele fax): primire, înregistrare, transmiterea adresatului, evidenţă, păstrare.
- Organizarea primirii corespondenţei pe adresa juridică, poştală şi fizică.
- Efectuarea copiilor şi multiplicării actelor la solicitatea Directorului General şi a Şefilor departamentelor.
- Imprimarea materialelor de lucru şi introducerea informaţiei în baza de date.
- Primirea apelurilor telefonice şi, în caz de necesitate, redirecţionarea către angajatul solicitat.
- Organizarea întrunirii vizitatorilor şi a oaspeţilor Companiei.
- Cumpărarea biletelor avia şi rezervări hoteliere.
Asigură activitatea şi functionarea vitală a oficiului:
- Comandarea apei după necesitate.
- Comandarea rechizitelor de birou per trimestru..
- Abonarea la publicaţiile periodice.
Condiţii de lucru:
- Serviciu stabil într-o companie stabilă.
- Colectiv tînăr şi prietenos.
- Oficiu în centrul oraşului.
- Remunerarea muncii se realizează la timp.
Numai persoanele care corespund cerinţelor postului vor fi invitate la interviu.
Se vor analiza doar CV-urile ce conţin fotografie.
Program de lucru: Full-time
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
18 octombrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut