Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Secretar al asociației/manager de oficiu
Asociația Obștească „Iniţiativa Pozitivă”
18 ianuarie 2016
Chișinău
A.O. „Iniţiativa Pozitivă” – o asociaţie nonguvernamentală, necomercială și apolitică, anunță concurs pentru ocuparea funcției de secretar al asociației/manager de oficiu. Data limită pentru depunerea CV-urilor: 22 ianuarie 2016.
DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR ŞI A RESPONSABILITĂŢILOR:
Primirea, înregistrarea, evidenţa şi repartizarea corespondenţei în interiorul intreprinderii;
Primirea, direcţionare şi gestionarea corespondenţei on-line;
Redactarea și evidența corespondenţei de ieșire, proceselor-verbale, ordinelor și a altor documente necesare desfăşurării activităţii zilnice;
Întocmirea și gestionarea dosarelor de personal salariați;
Efectuarea operaţiunilor cu tehnica de birou (xerox, scanner, printer, fax);
Evidenţa contractelor individuale de muncă, de prestări servicii, de voluntariat și altele;
Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
Alte atribuţii/ activități specifice de secretariat.
CALIFICĂRILE NECESARE:
1. Calificări generale:
• Studii superioare, preferabil în domeniile: Litere, Comunicare, Jurnalism, Juridic sau în alte domenii aferente;
• Experiență profesională în domeniu, preferabil de minim 2 ani.
2. Experienţă şi calificări specifice:
• Experiență profesională de lucru în ONG-uri va constitui un avantaj.
• Experiență profesională de lucru în domeniul socio-medical va constitui un avantaj.
3. Limbă şi experiență relevantă:
• Cunoaşterea la nivel avansat (comunicare verbală și scrisă) a limbilor română și rusă.
*Cunoașterea avansată a limbii engleze va constitui un avantaj.
• Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel, Power Point și alte programe relevante sarcinii).
• Cunoștințe în utilizarea tehnicii de birou (xerox, scanner, printer, fax);
Informaţii suplimentare referitoare la serviciu şi alte criteriile solicitate faţă de candidat le puteţi afla accesând site-ul: www.positivepeople.md, compartimentul „Anunțuri”, sau la nr. de tel.: (022) 00-99-56; GSM: 068283969.
DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR ŞI A RESPONSABILITĂŢILOR:
Primirea, înregistrarea, evidenţa şi repartizarea corespondenţei în interiorul intreprinderii;
Primirea, direcţionare şi gestionarea corespondenţei on-line;
Redactarea și evidența corespondenţei de ieșire, proceselor-verbale, ordinelor și a altor documente necesare desfăşurării activităţii zilnice;
Întocmirea și gestionarea dosarelor de personal salariați;
Efectuarea operaţiunilor cu tehnica de birou (xerox, scanner, printer, fax);
Evidenţa contractelor individuale de muncă, de prestări servicii, de voluntariat și altele;
Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
Alte atribuţii/ activități specifice de secretariat.
CALIFICĂRILE NECESARE:
1. Calificări generale:
• Studii superioare, preferabil în domeniile: Litere, Comunicare, Jurnalism, Juridic sau în alte domenii aferente;
• Experiență profesională în domeniu, preferabil de minim 2 ani.
2. Experienţă şi calificări specifice:
• Experiență profesională de lucru în ONG-uri va constitui un avantaj.
• Experiență profesională de lucru în domeniul socio-medical va constitui un avantaj.
3. Limbă şi experiență relevantă:
• Cunoaşterea la nivel avansat (comunicare verbală și scrisă) a limbilor română și rusă.
*Cunoașterea avansată a limbii engleze va constitui un avantaj.
• Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel, Power Point și alte programe relevante sarcinii).
• Cunoștințe în utilizarea tehnicii de birou (xerox, scanner, printer, fax);
Informaţii suplimentare referitoare la serviciu şi alte criteriile solicitate faţă de candidat le puteţi afla accesând site-ul: www.positivepeople.md, compartimentul „Anunțuri”, sau la nr. de tel.: (022) 00-99-56; GSM: 068283969.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
18 ianuarie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut