Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator introducere, prelucrare si validare date
I.M."Pay Point" S.R.L.
27 ianuarie 2014
Chișinău
I.M. “Paypoint” S.R.L.
Paypoint prezinta solutii pentru colectarea platilor in timp real pentru toti dealerii si distribuitorii MOLDCELL, bancile comerciale din Republica Moldova, pentru companiile care efectueaza colectarea platilor prin intermediul terminalelor cu autoservire si pentru alti parteneri. Compania noastra dispune de un spectru larg de solutii tehnologice, inclusiv terminale POS, termiale Web, canale SMS si USSD.
Unul dintre cei mai mari parteneri ai Companiei Moldcell, Paypoint, anunta concurs pentru ocuparea functiei vacante de:
Operator introducere, prelucrare si validare date
Scopul general al functiei/ postului: Consultarea agentilor economici si al abonatilor prin telefon.
Atributii:
1. Sa ofere consultatii telefonice agentilor economici si abonatilor.
2. Sa caute si sa ofere abonatului, agentului economic solutii optime in legătura cu intrebarea apăruta.
3. Sa raspunda la reclamatiile si sugestiile abonatilor si agentilor economici.
4. Sa introduca in baza de date informatia primita.
5. Telefonarea abonatilor si agentilor economici cu scopul de a le comunica diverse informatii (apel de informare).
6. Telefonarea abonatilor si agentilor economici cu scopul de obtinere a informatiei.
7. Prezentarea rapoartelor de activitate.
8. Receptionarea postei electronice, analiza corespondentei si indeplinirea raspunsurilor destinatarilor.
9. Efectuarea anularii platilor dupa caz.
10. Verificarea succesivitatii platilor in diferite PORTALE.
11. Verificarea platilor totale cu agentii economici si abonatii.
Cerinte:
- Studii universitare superioare;
- Puternice abilitati analitice;
- Capacitatea de a gasi solutii pentru orice problema;
- Cunoştinte PC avansate;
- Experienta profesionala de minim 1 an, de preferinta in domeniul Call Center;
- Cunoasterea limbii romane, limbii ruse
Calitati personale:
- Capacitatea de a rezolva diferite sarcini;
- Planificarea eficienta a timpului de lucru;
- Abilitati de comunicare dezvoltate;
- Orientare spre rezultate, dorinta de a evolua;
- Gandire analitica, spirit de initiativa, rezistenta la stres;
- Capacitati de scriere si vorbire corecta;
- Responsabilitate si atentie.
Beneficii:
Negocierea salariului la interviu, pachet social complet.
Birou modern, în centrul Capitalei. Program de lucru luni-vineri 8.00-18.00.
Colectiv tanar, prietenos si inovator, proiecte interesante.
Expediati CV-ul la: hr@paypoint.md
Paypoint prezinta solutii pentru colectarea platilor in timp real pentru toti dealerii si distribuitorii MOLDCELL, bancile comerciale din Republica Moldova, pentru companiile care efectueaza colectarea platilor prin intermediul terminalelor cu autoservire si pentru alti parteneri. Compania noastra dispune de un spectru larg de solutii tehnologice, inclusiv terminale POS, termiale Web, canale SMS si USSD.
Unul dintre cei mai mari parteneri ai Companiei Moldcell, Paypoint, anunta concurs pentru ocuparea functiei vacante de:
Operator introducere, prelucrare si validare date
Scopul general al functiei/ postului: Consultarea agentilor economici si al abonatilor prin telefon.
Atributii:
1. Sa ofere consultatii telefonice agentilor economici si abonatilor.
2. Sa caute si sa ofere abonatului, agentului economic solutii optime in legătura cu intrebarea apăruta.
3. Sa raspunda la reclamatiile si sugestiile abonatilor si agentilor economici.
4. Sa introduca in baza de date informatia primita.
5. Telefonarea abonatilor si agentilor economici cu scopul de a le comunica diverse informatii (apel de informare).
6. Telefonarea abonatilor si agentilor economici cu scopul de obtinere a informatiei.
7. Prezentarea rapoartelor de activitate.
8. Receptionarea postei electronice, analiza corespondentei si indeplinirea raspunsurilor destinatarilor.
9. Efectuarea anularii platilor dupa caz.
10. Verificarea succesivitatii platilor in diferite PORTALE.
11. Verificarea platilor totale cu agentii economici si abonatii.
Cerinte:
- Studii universitare superioare;
- Puternice abilitati analitice;
- Capacitatea de a gasi solutii pentru orice problema;
- Cunoştinte PC avansate;
- Experienta profesionala de minim 1 an, de preferinta in domeniul Call Center;
- Cunoasterea limbii romane, limbii ruse
Calitati personale:
- Capacitatea de a rezolva diferite sarcini;
- Planificarea eficienta a timpului de lucru;
- Abilitati de comunicare dezvoltate;
- Orientare spre rezultate, dorinta de a evolua;
- Gandire analitica, spirit de initiativa, rezistenta la stres;
- Capacitati de scriere si vorbire corecta;
- Responsabilitate si atentie.
Beneficii:
Negocierea salariului la interviu, pachet social complet.
Birou modern, în centrul Capitalei. Program de lucru luni-vineri 8.00-18.00.
Colectiv tanar, prietenos si inovator, proiecte interesante.
Expediati CV-ul la: hr@paypoint.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
27 ianuarie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut