Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Operator call center
19 august 2015
Chișinău
O companie anunţă concurs pentru suplinirea funcției vacante de Operator Call Center.
Astfel, dorim să se alăture echipei noastre din Call Center persoane dinamice, deschise și flexibile care vor avea următoarele responsabilități:
- preluarea apelurilor de intrare și consultarea clienților
- identificarea și cercetarea neclarităților clienților utilizînd sistemul computerizat
- urmărirea procesului de rezolvare a cerințelor clienților ce nu pot fi soluționate momentan
- să completeze tabele de raport ale clienților și să întocmească ale rapoarte relevante
Care sunt cerinţele pentru acest post?
- studii superioare sau medii,
- cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă, l. engleza va constitui un avantaj,
- abilităţi analitice,
- amabilitate, abilităţi de comunicare şi de soluţionare a conflictelor,
- capacitate de a învăța rapid și claritate în exprimare,
- dinamism, inițiativă, atitudine pozitivă, orientată către client,
- capacitatea de a lucra în echipă, atenție la detalii,
- cunoaşterea calculatorului (MS Office).
Noi îți oferim:
- pachet social deplin,
- desfășurarea activității într-un mediu de lucru plăcut,
- lucrul într-o echipă de oameni tineri și dinamici, entuziaşti și profesionişti, care au excelente oportunităţi pentru dezvoltarea profesională și personală.
Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-ul la adresa electronică hr@amayamoldova.com indicînd poziția la care aplică. Pentru informații suplimentare rugăm să ne contactați la numărul de telefon (022) 263-263. Vom fi bucuroşi să colaborăm.
Termen de aplicare: 22 august 2015
Astfel, dorim să se alăture echipei noastre din Call Center persoane dinamice, deschise și flexibile care vor avea următoarele responsabilități:
- preluarea apelurilor de intrare și consultarea clienților
- identificarea și cercetarea neclarităților clienților utilizînd sistemul computerizat
- urmărirea procesului de rezolvare a cerințelor clienților ce nu pot fi soluționate momentan
- să completeze tabele de raport ale clienților și să întocmească ale rapoarte relevante
Care sunt cerinţele pentru acest post?
- studii superioare sau medii,
- cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă, l. engleza va constitui un avantaj,
- abilităţi analitice,
- amabilitate, abilităţi de comunicare şi de soluţionare a conflictelor,
- capacitate de a învăța rapid și claritate în exprimare,
- dinamism, inițiativă, atitudine pozitivă, orientată către client,
- capacitatea de a lucra în echipă, atenție la detalii,
- cunoaşterea calculatorului (MS Office).
Noi îți oferim:
- pachet social deplin,
- desfășurarea activității într-un mediu de lucru plăcut,
- lucrul într-o echipă de oameni tineri și dinamici, entuziaşti și profesionişti, care au excelente oportunităţi pentru dezvoltarea profesională și personală.
Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-ul la adresa electronică hr@amayamoldova.com indicînd poziția la care aplică. Pentru informații suplimentare rugăm să ne contactați la numărul de telefon (022) 263-263. Vom fi bucuroşi să colaborăm.
Termen de aplicare: 22 august 2015
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
19 august 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut