Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office-manager
MAICOM
7 august 2015
Chișinău
Office-manager
Cerinţe:
- Studii superioare finisate.
- Experienţă de muncă intru-un post similar – min 1 an.
- Cunoaşterea limbilor romana, rusa, engleza – obligator! turca – mare avantaj!
- Cunoaşterea PC:, MS Office, Windows, MS Office (integral), utilizator – internet;
- Abilitati de lucru cu tehnica de oficiu.
- Cunosterea 1C va constitui un avantaj;
- Cunoştinţe privind: regulamentele, instrucţiunile, alte documente normative privind implementarea de birou; organizarea muncii de birou; metode de generare şi prelucrare a documentelor; dactilografiere; reguli de utilizare dispozitivelor de preluare a apelurilor; reguli de tapare a scrisorilor de afaceri cu ajutorul formularelor tipizate; bazele eticii şi esteticii; regulile comunicării de afaceri.
- Calităţi personale: responsabilitate, atentie la detalii, organizare, abilităţi de comunicare și spirit de iniţiativă, concentrarea asupra rezultatelor.
Responsabilităţi:
- Desfășurarea activităților tehnic organizatorice pentru asigurarea activității administrative a conducerii;
- Primirea corespondenței pentru examinarea ulterioară de conducător , transmiterea acesteia, în conformitate cu decizia luată în subdiviziunile structurale sau colaboratorilor respectivi pentru utilizarea în procesul de muncă sau de efectuarea a răspunsurilor;
- Evidența secretariatului ;
- Pregătirea documentelor şi materialelor necesare pentru activitatea managerului;
- Receptionarea, prelucrarea si redirectionarea tututror apelurilor telefonice;
- Întocmirea scrisorilor, cererilor și a altor documente;
- Efectuarea tuturor activităților privind organizarea ședințelor și întrunirilor;
- Evidența dosarelor de înregistrare și control;
- Executarea instrucțiunilor directorului.
Persoanele interesate sunt invitate să-şi expedieze CV-urile la adresa de email: hr@maicom.md
Cerinţe:
- Studii superioare finisate.
- Experienţă de muncă intru-un post similar – min 1 an.
- Cunoaşterea limbilor romana, rusa, engleza – obligator! turca – mare avantaj!
- Cunoaşterea PC:, MS Office, Windows, MS Office (integral), utilizator – internet;
- Abilitati de lucru cu tehnica de oficiu.
- Cunosterea 1C va constitui un avantaj;
- Cunoştinţe privind: regulamentele, instrucţiunile, alte documente normative privind implementarea de birou; organizarea muncii de birou; metode de generare şi prelucrare a documentelor; dactilografiere; reguli de utilizare dispozitivelor de preluare a apelurilor; reguli de tapare a scrisorilor de afaceri cu ajutorul formularelor tipizate; bazele eticii şi esteticii; regulile comunicării de afaceri.
- Calităţi personale: responsabilitate, atentie la detalii, organizare, abilităţi de comunicare și spirit de iniţiativă, concentrarea asupra rezultatelor.
Responsabilităţi:
- Desfășurarea activităților tehnic organizatorice pentru asigurarea activității administrative a conducerii;
- Primirea corespondenței pentru examinarea ulterioară de conducător , transmiterea acesteia, în conformitate cu decizia luată în subdiviziunile structurale sau colaboratorilor respectivi pentru utilizarea în procesul de muncă sau de efectuarea a răspunsurilor;
- Evidența secretariatului ;
- Pregătirea documentelor şi materialelor necesare pentru activitatea managerului;
- Receptionarea, prelucrarea si redirectionarea tututror apelurilor telefonice;
- Întocmirea scrisorilor, cererilor și a altor documente;
- Efectuarea tuturor activităților privind organizarea ședințelor și întrunirilor;
- Evidența dosarelor de înregistrare și control;
- Executarea instrucțiunilor directorului.
Persoanele interesate sunt invitate să-şi expedieze CV-urile la adresa de email: hr@maicom.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
7 august 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut