Office manager
Laiola SRL
№14841378, 20 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Compania Laiola SRL specializată în comercializarea, distribuirea, montarea și deservirea unei game complete de echipamente și utilaje pentru: instalații termice, sisteme de climatizare și ventilare, filtrarea și tratarea apei, energii regenerabile, automatizări, stații de epurare, construcții apeducte și canalizări, angajează Office manager.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare;
- Cunoașterea limbilor: romana, rusa, (engleza este un avantaj);
- Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator (Microsoft Office, Corespondență, Browsere web);
Caracteristici personale :
- Responsabilitate,
- Capacitatea de a învăța rapid
- Abilități de comunicare și de soluționare a problemelor
- Gândire flexibilă și creativă
- Spirit de echipă si organizatoric
- Punctualitate.
Responsabilități:
- Recepționarea si redirecționarea apelurilor telefonice;
- Coordonarea corespondentei si emailurilor;
- Pregătirea si eliberarea certificatelor pentru produsele comercializate;
- Organizarea transportului pentru mărfurile importate;
- Asistarea echipei cu pregătirea dosarului de acte pentru licitații.
- Alte funcții administrative.
!!! Pentru toate aspectele postului vei avea parte de instruire și susținerea echipei.
Oferim:
- Salariu motivant
- Condiții de muncă în oficiu modern
- Echipă veselă și binevoitoare
- Program de lucru la birou de luni - vineri 08:00-17:00.
- Oportunități de creștere in carieră.
Dacă te simți confortabil să lucrezi cu documentele această funcție va fi una relaxantă pentru tine.
Candidații interesați sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail: info@laiola.md
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare;
- Cunoașterea limbilor: romana, rusa, (engleza este un avantaj);
- Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator (Microsoft Office, Corespondență, Browsere web);
Caracteristici personale :
- Responsabilitate,
- Capacitatea de a învăța rapid
- Abilități de comunicare și de soluționare a problemelor
- Gândire flexibilă și creativă
- Spirit de echipă si organizatoric
- Punctualitate.
Responsabilități:
- Recepționarea si redirecționarea apelurilor telefonice;
- Coordonarea corespondentei si emailurilor;
- Pregătirea si eliberarea certificatelor pentru produsele comercializate;
- Organizarea transportului pentru mărfurile importate;
- Asistarea echipei cu pregătirea dosarului de acte pentru licitații.
- Alte funcții administrative.
!!! Pentru toate aspectele postului vei avea parte de instruire și susținerea echipei.
Oferim:
- Salariu motivant
- Condiții de muncă în oficiu modern
- Echipă veselă și binevoitoare
- Program de lucru la birou de luni - vineri 08:00-17:00.
- Oportunități de creștere in carieră.
Dacă te simți confortabil să lucrezi cu documentele această funcție va fi una relaxantă pentru tine.
Candidații interesați sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail: info@laiola.md
Telefon:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut