Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Office manager
Laiola SRL
20 декабря 2024
Кишинев
С опытом
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Compania Laiola SRL specializată în comercializarea, distribuirea, montarea și deservirea unei game complete de echipamente și utilaje pentru: instalații termice, sisteme de climatizare și ventilare, filtrarea și tratarea apei, energii regenerabile, automatizări, stații de epurare, construcții apeducte și canalizări, angajează Office manager.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare;
- Cunoașterea limbilor: romana, rusa, (engleza este un avantaj);
- Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator (Microsoft Office, Corespondență, Browsere web);
Caracteristici personale :
- Responsabilitate,
- Capacitatea de a învăța rapid
- Abilități de comunicare și de soluționare a problemelor
- Gândire flexibilă și creativă
- Spirit de echipă si organizatoric
- Punctualitate.
Responsabilități:
- Recepționarea si redirecționarea apelurilor telefonice;
- Coordonarea corespondentei si emailurilor;
- Pregătirea si eliberarea certificatelor pentru produsele comercializate;
- Organizarea transportului pentru mărfurile importate;
- Asistarea echipei cu pregătirea dosarului de acte pentru licitații.
- Alte funcții administrative.
!!! Pentru toate aspectele postului vei avea parte de instruire și susținerea echipei.
Oferim:
- Salariu motivant
- Condiții de muncă în oficiu modern
- Echipă veselă și binevoitoare
- Program de lucru la birou de luni - vineri 08:00-17:00.
- Oportunități de creștere in carieră.
Dacă te simți confortabil să lucrezi cu documentele această funcție va fi una relaxantă pentru tine.
Candidații interesați sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare;
- Cunoașterea limbilor: romana, rusa, (engleza este un avantaj);
- Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator (Microsoft Office, Corespondență, Browsere web);
Caracteristici personale :
- Responsabilitate,
- Capacitatea de a învăța rapid
- Abilități de comunicare și de soluționare a problemelor
- Gândire flexibilă și creativă
- Spirit de echipă si organizatoric
- Punctualitate.
Responsabilități:
- Recepționarea si redirecționarea apelurilor telefonice;
- Coordonarea corespondentei si emailurilor;
- Pregătirea si eliberarea certificatelor pentru produsele comercializate;
- Organizarea transportului pentru mărfurile importate;
- Asistarea echipei cu pregătirea dosarului de acte pentru licitații.
- Alte funcții administrative.
!!! Pentru toate aspectele postului vei avea parte de instruire și susținerea echipei.
Oferim:
- Salariu motivant
- Condiții de muncă în oficiu modern
- Echipă veselă și binevoitoare
- Program de lucru la birou de luni - vineri 08:00-17:00.
- Oportunități de creștere in carieră.
Dacă te simți confortabil să lucrezi cu documentele această funcție va fi una relaxantă pentru tine.
Candidații interesați sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
20 декабря 2024
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено