Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office-manager
6 aprilie 2010
Chișinău
O companie straina anunta postul vacant de office-manager:
Cerinte fata de candidat:
Studii superioare;
Nivel avansat de cunoastere a limbilor romana, rusa, engleza.
Utilizator avansat al PC;
Experienta de lucru in pozitii similare constituie un avantaj;
Caracteristici personale:
Aspect fizic placut;
Abilitati de manager;
Spirit organizatoric ;
Eficienţă si precizie in indeplinirea sarcinilor, aptitudini de respectare a termenilor;
Responsabilitate, corectitudine si concizie in prezentarea informatiei (oral sau scris) ;
Sociabilitate, politete si discretie;
Rezistenta la stres;
• Flexibilitate la modificarile orarului de lucru ;
Responsabilitati:
• Directionarea oaspetilor si oferirea serviciilor de protocol;
• Gestionarea oficiului (mentinerea legaturii cu furnizorii, colectarea solicitarilor de achizitii si efectuarea achizitiilor, asigurarea functionarii echipamentului de oficiu);
• Gestionarea salilor de conferinta si protocol;
• Asistenta angajatilor din birou;
• Evidenta echipamentelor de oficiu si a stocurilor;
• Efectuarea traducerilor;
Oferim:
• Conditii excelente de munca;
• Salariu сompetitiv, pachet social inclus;
• Posibilitatea de dezvoltare individuala si cresterea in cariera in domenii variate intr-o echipa dinamica si tinara ;
Candidatii ce corespund cerintelor indicate mai sus sunt rugati sa transmita CV-ul cu fotografie pe adresa de e-mail: hr.int@mail.md
Cerinte fata de candidat:
Studii superioare;
Nivel avansat de cunoastere a limbilor romana, rusa, engleza.
Utilizator avansat al PC;
Experienta de lucru in pozitii similare constituie un avantaj;
Caracteristici personale:
Aspect fizic placut;
Abilitati de manager;
Spirit organizatoric ;
Eficienţă si precizie in indeplinirea sarcinilor, aptitudini de respectare a termenilor;
Responsabilitate, corectitudine si concizie in prezentarea informatiei (oral sau scris) ;
Sociabilitate, politete si discretie;
Rezistenta la stres;
• Flexibilitate la modificarile orarului de lucru ;
Responsabilitati:
• Directionarea oaspetilor si oferirea serviciilor de protocol;
• Gestionarea oficiului (mentinerea legaturii cu furnizorii, colectarea solicitarilor de achizitii si efectuarea achizitiilor, asigurarea functionarii echipamentului de oficiu);
• Gestionarea salilor de conferinta si protocol;
• Asistenta angajatilor din birou;
• Evidenta echipamentelor de oficiu si a stocurilor;
• Efectuarea traducerilor;
Oferim:
• Conditii excelente de munca;
• Salariu сompetitiv, pachet social inclus;
• Posibilitatea de dezvoltare individuala si cresterea in cariera in domenii variate intr-o echipa dinamica si tinara ;
Candidatii ce corespund cerintelor indicate mai sus sunt rugati sa transmita CV-ul cu fotografie pe adresa de e-mail: hr.int@mail.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 aprilie 2010
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut