Manager vînzări
AZ Global SRL
№14618197, 30 ianuarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
30 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
Remote
Angajăm și persoane cu dizabilități
Suntem AZ Global SRL, partenerul de încredere al companiilor din România care doresc să angajeze muncitori asiatici calificați și dedicați. Cu o experiență solidă de peste 13 ani în acest domeniu, noi, AZ Global Recruiting, ne-am angajat să aducem oportunități de angajare pentru candidați, contribuind la dezvoltarea personală și profesională a acestora.
Dacă ai experiență în vînzări, cunoști limba română, ai abilități excelente de comunicare și te pricepi la identificarea potențialilor clienți, atunci ești persoana pe care o căutăm!
RESPONABILITĂȚI
- Realizarea vânzărilor active prin oferirea serviciilor de recrutare personalizate clienților, adaptate la nevoile acestora;
- Consultanță și prezentarea serviciilor de recrutare, analizându-le nevoile și cerințele în domeniul recrutării, explicând beneficiile și valoarea pe care le poate oferi compania;
- Negocierea termenilor și condițiilor de cooperare și semnarea contractelor pentru căutarea și selecția de personal;
- Menținerea unei comunicări active cu clienții existenți prin diverse canale de comunicare, inclusiv apeluri telefonice, e-mailuri;
- Urmărirea continuă a stadiului tranzacțiilor în sistemul CRM și luarea măsurilor pentru accelerarea procesului de vânzare;
- Urmărirea și înregistrarea nevoilor clienților, analizarea comenzilor anterioare și a solicitărilor acestora pentru a le oferi oferte personalizate;
- Actualizarea periodică a informațiilor din sistemul CRM pentru a oferi clienților date actualizate și relevante;
- Stabilirea relațiilor pe termen lung cu potențialii clienți, identificarea nevoilor și cerințelor acestora;
- Gestionarea relațiilor cu clienții;
CERINȚE DE BAZĂ
- Experiență în vânzări, minim 1 an;
- Abilități excelente de negociere;
- Abilități excelente de organizare a timpului și de prioritizare a sarcinilor;
- Cunoașterea fluentă a limbii române, limba engleza constituie un avantaj;
- Utilizator PC;
- Comunicare pozitivă și orientare către client;
- Discurs corect;
- Dispus să învățe lucruri noi;
OFERIM
- Colectiv restrâns și prietenos;
- Instruire gratuită;
- Remunerare atractivă (de la 20000 – 30000 MDL);
- Lucru de la distanță;
- Baza de date pregatită;
- Toate instrumentele moderne de lucru (telefonie IP);
- Lucrul doar cu persoane juridice;
- Program flexibil;
Dacă ești pregătit să te alături echipei noastre și să te dezvolți, trimite CV-ul tău la adresa de e-mail.
Dacă ai experiență în vînzări, cunoști limba română, ai abilități excelente de comunicare și te pricepi la identificarea potențialilor clienți, atunci ești persoana pe care o căutăm!
RESPONABILITĂȚI
- Realizarea vânzărilor active prin oferirea serviciilor de recrutare personalizate clienților, adaptate la nevoile acestora;
- Consultanță și prezentarea serviciilor de recrutare, analizându-le nevoile și cerințele în domeniul recrutării, explicând beneficiile și valoarea pe care le poate oferi compania;
- Negocierea termenilor și condițiilor de cooperare și semnarea contractelor pentru căutarea și selecția de personal;
- Menținerea unei comunicări active cu clienții existenți prin diverse canale de comunicare, inclusiv apeluri telefonice, e-mailuri;
- Urmărirea continuă a stadiului tranzacțiilor în sistemul CRM și luarea măsurilor pentru accelerarea procesului de vânzare;
- Urmărirea și înregistrarea nevoilor clienților, analizarea comenzilor anterioare și a solicitărilor acestora pentru a le oferi oferte personalizate;
- Actualizarea periodică a informațiilor din sistemul CRM pentru a oferi clienților date actualizate și relevante;
- Stabilirea relațiilor pe termen lung cu potențialii clienți, identificarea nevoilor și cerințelor acestora;
- Gestionarea relațiilor cu clienții;
CERINȚE DE BAZĂ
- Experiență în vânzări, minim 1 an;
- Abilități excelente de negociere;
- Abilități excelente de organizare a timpului și de prioritizare a sarcinilor;
- Cunoașterea fluentă a limbii române, limba engleza constituie un avantaj;
- Utilizator PC;
- Comunicare pozitivă și orientare către client;
- Discurs corect;
- Dispus să învățe lucruri noi;
OFERIM
- Colectiv restrâns și prietenos;
- Instruire gratuită;
- Remunerare atractivă (de la 20000 – 30000 MDL);
- Lucru de la distanță;
- Baza de date pregatită;
- Toate instrumentele moderne de lucru (telefonie IP);
- Lucrul doar cu persoane juridice;
- Program flexibil;
Dacă ești pregătit să te alături echipei noastre și să te dezvolți, trimite CV-ul tău la adresa de e-mail.
Telefon:
Persoana de contact:
Daniela
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut