Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager activitate comerciala
SRL
26 ianuarie 2016
Chișinău
Manager activitate comercială
(administrarea reţelelor de magazine specializate)
SARCINILE DE BAZĂ:
- Cunoştinte de receptie, gestionare şi vanzare a marfurilor alimentare;
- Orientare şi deschidere catre nevoile clientului;
- Coordonarea şi administrarea reţelelor de magazine specializate;
- Monitorizarea activitătii personalului din subordine;
- Analiza vînzarilor;
- Implementează planurile de marketing pentru produsele alocate;
- Administrează eficient relaţia cu furnizorii;
- Asigură suport informaţional pentru echipa de vânzări;
- Menţine stocul de marfă în optimul stabilit;
- Întocmeşte rapoarte de vânzări pe produse şi furnizori şi le prezintă superiorului ierarhic;
- Urmăreşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/optimizare;
- Actualizează fişierele de preţuri pentru produse;
- Realizează cercetări de piaţă, prelucrează datele obţinute şi le transmite superiorului ierarhic pentru analiză;
- Propune superiorului ierarhic acţiuni de promovare pentru produsele alocate şi asigură realizarea acestora.
OBLIGAŢIILE DE SERVICIU:
- Planifică şi coordonează activitatea de comerţ interior şi exterior şi marketing a unităţii;
- Fundamentează programele de desfacere a mărfurilor pe seama rezultatelor studiilor de piaţă;
- Supraveghează utilizarea raţională a resurselor materiale şi financiare;
- Reprezintă compartimentul propriu în relaţiile cu alte compartimente şi cu alţi agenţi economici;
- De a primi şi a lua la păstrare marfa, a o realiza;
- De a organiza vânzarea mărfurilor conform legislaţiei şi cu folosirea nemijlocit a aparatului de casă;
- Duce evidenţa facturilor fiscale, actelor ce i se încredinţează;
- Duce evidenţa mărfii şi a bunurilor materiale aflate în subordine;
- De a prezenta zilnic bilanţul lucrului efectuat (darea de seamă pe vânzări şi stocurile);
- De a înainta cereri pentru comandarea mărfii necesare;
- Asigură relaţiile publice şi promovarea publicitară a produselor alocate;
- Organizează acţiuni de promovare a brandurilor alocate;
- Raportează superiorului ierarhic rezultatele acţiunilor de promovare;
Dacă Vă regăsiţi în anunţul nostru şi aveţi o bună experienţă de lucru, cu rezultate înalte, aplicați CV-ul cu o fotografie la adresa de e-mail: resurseumanecv@mail.ru cu specificarea obligatorie pentru functia de Manager activitate comerciala.
(administrarea reţelelor de magazine specializate)
SARCINILE DE BAZĂ:
- Cunoştinte de receptie, gestionare şi vanzare a marfurilor alimentare;
- Orientare şi deschidere catre nevoile clientului;
- Coordonarea şi administrarea reţelelor de magazine specializate;
- Monitorizarea activitătii personalului din subordine;
- Analiza vînzarilor;
- Implementează planurile de marketing pentru produsele alocate;
- Administrează eficient relaţia cu furnizorii;
- Asigură suport informaţional pentru echipa de vânzări;
- Menţine stocul de marfă în optimul stabilit;
- Întocmeşte rapoarte de vânzări pe produse şi furnizori şi le prezintă superiorului ierarhic;
- Urmăreşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/optimizare;
- Actualizează fişierele de preţuri pentru produse;
- Realizează cercetări de piaţă, prelucrează datele obţinute şi le transmite superiorului ierarhic pentru analiză;
- Propune superiorului ierarhic acţiuni de promovare pentru produsele alocate şi asigură realizarea acestora.
OBLIGAŢIILE DE SERVICIU:
- Planifică şi coordonează activitatea de comerţ interior şi exterior şi marketing a unităţii;
- Fundamentează programele de desfacere a mărfurilor pe seama rezultatelor studiilor de piaţă;
- Supraveghează utilizarea raţională a resurselor materiale şi financiare;
- Reprezintă compartimentul propriu în relaţiile cu alte compartimente şi cu alţi agenţi economici;
- De a primi şi a lua la păstrare marfa, a o realiza;
- De a organiza vânzarea mărfurilor conform legislaţiei şi cu folosirea nemijlocit a aparatului de casă;
- Duce evidenţa facturilor fiscale, actelor ce i se încredinţează;
- Duce evidenţa mărfii şi a bunurilor materiale aflate în subordine;
- De a prezenta zilnic bilanţul lucrului efectuat (darea de seamă pe vânzări şi stocurile);
- De a înainta cereri pentru comandarea mărfii necesare;
- Asigură relaţiile publice şi promovarea publicitară a produselor alocate;
- Organizează acţiuni de promovare a brandurilor alocate;
- Raportează superiorului ierarhic rezultatele acţiunilor de promovare;
Dacă Vă regăsiţi în anunţul nostru şi aveţi o bună experienţă de lucru, cu rezultate înalte, aplicați CV-ul cu o fotografie la adresa de e-mail: resurseumanecv@mail.ru cu specificarea obligatorie pentru functia de Manager activitate comerciala.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
26 ianuarie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut