Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Manager achizitii si logistica, resurse umane, administrare oficiu
IM INTERPAV DECOR SRL
24 septembrie 2014
Chișinău
Cautam o persoana pentru postul de Manager Achizitii si Logistica, Resurse Umane, Administrare Oficiu.
Cerinte:
- studii superioare absolvite
- experienta pe un post similar de min 2 ani
- experienta in organizarea muncii, leadership
- capacitate decizionala
- abilitati de planificare, viziune strategica
- cunoasterea limbii romane, ruse si italiene la nivel avansat;
- cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj;
- cunoașterea Codului Muncii;
- cunostiinte operare PC (MS Office, Excel)
- responsabilitate si orientare spre rezultat
Responsabilitati:
- Organizeaza si conduce activitatea biroului
- Asigura calitatea procesului de achizitie, subcontractori si servicii logistice
- Intocmeste si analizeaza cereri de oferta
- Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie
- Dezvolta relatiile cu furnizorii
- Incheie acorduri cu furnizorii in conditii avantajoase
- Conduce şi organizeaza activitatea departamentului Resurse Umane;
- Organizeaza si petrece procesele de recrutare si selectie a personalului;
- Asigură asistenţa managementului în problemele legate de relaţiile între angajaţi;
- Facilitează comunicarea pentru dezvoltarea/menţinerea unui climat pozitiv al relaţiilor dintre angajaţi;
-Preluare, redactare si transmitere corespondenta, clasificare documente
-Evidenta si urmarire derulare contracte
-Cautare date internet (inclusiv website-uri in care apar publicate achizitiile publice)
Ppregatire documentatie pentru licitatii
-Baze de date
-Organizare sedinte, videoconferinte, protocol, alte evenimente
-Organizare calatorii (rezervari bilete avion, rezervari hotel), mentinerea relatiei cu companiile aeriene, hoteluri, negociere contracte
-Crearea si mentinerea relatiilor cu furnizorii de servicii (telefonie, internet, catering, etc)
-Asigurarea necesarului de birotica, mentinerea relatiei cu furnizorii
-Promovarea si mentinerea relatiei cu partenerii companiei
Beneficii:
- pachet salarial competitiv
- telefon mobil
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita Curriculum Vitae la adresa eugenia.tarita@gmail.com. Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Vă rugăm să indicaţi în e-mail sau la contactarea prin telefon că aţi aflat despre acest post vacant pe site-ul munka.md!
Cerinte:
- studii superioare absolvite
- experienta pe un post similar de min 2 ani
- experienta in organizarea muncii, leadership
- capacitate decizionala
- abilitati de planificare, viziune strategica
- cunoasterea limbii romane, ruse si italiene la nivel avansat;
- cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj;
- cunoașterea Codului Muncii;
- cunostiinte operare PC (MS Office, Excel)
- responsabilitate si orientare spre rezultat
Responsabilitati:
- Organizeaza si conduce activitatea biroului
- Asigura calitatea procesului de achizitie, subcontractori si servicii logistice
- Intocmeste si analizeaza cereri de oferta
- Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie
- Dezvolta relatiile cu furnizorii
- Incheie acorduri cu furnizorii in conditii avantajoase
- Conduce şi organizeaza activitatea departamentului Resurse Umane;
- Organizeaza si petrece procesele de recrutare si selectie a personalului;
- Asigură asistenţa managementului în problemele legate de relaţiile între angajaţi;
- Facilitează comunicarea pentru dezvoltarea/menţinerea unui climat pozitiv al relaţiilor dintre angajaţi;
-Preluare, redactare si transmitere corespondenta, clasificare documente
-Evidenta si urmarire derulare contracte
-Cautare date internet (inclusiv website-uri in care apar publicate achizitiile publice)
Ppregatire documentatie pentru licitatii
-Baze de date
-Organizare sedinte, videoconferinte, protocol, alte evenimente
-Organizare calatorii (rezervari bilete avion, rezervari hotel), mentinerea relatiei cu companiile aeriene, hoteluri, negociere contracte
-Crearea si mentinerea relatiilor cu furnizorii de servicii (telefonie, internet, catering, etc)
-Asigurarea necesarului de birotica, mentinerea relatiei cu furnizorii
-Promovarea si mentinerea relatiei cu partenerii companiei
Beneficii:
- pachet salarial competitiv
- telefon mobil
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita Curriculum Vitae la adresa eugenia.tarita@gmail.com. Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Vă rugăm să indicaţi în e-mail sau la contactarea prin telefon că aţi aflat despre acest post vacant pe site-ul munka.md!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 septembrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut