Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Front office
C.A. Victoria Asigurari S.A.
20 august 2014
Chișinău
CA„VICTORIA Asigurări”SA anunţă concurs pentru suplinirea postului de Front Office
Cerinţe:
• studii superioare
• 2-3 ani experienţă pe un post similar sau care necesită cunoașterea lucrărilor de secretariat; experienţa în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
• abilităţi de comunicare, de redactare, atenţie distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• abilităţi avansate în lucru cu programele Microsoft;
• operarea cu tehnica de birou: fax, scaner etc.
• persoana amabilă, sociabilă, pro-activă, cu iniţiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilităţi organizatorice şi spiritul de a lucra în echipă;
• foarte bună cunoaştere a limbii române, rusă (scris si vorbit), cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.
Atribuţii:
• preluarea şi transmiterea apelurilor telefonice şi mesajelor electronice;
• informarea/consultarea apelanţilor şi vizitatorilor despre companie şi produsele acesteia;
• primirea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei de intrare;
• redactarea şi expedierea corespondenţei de ieşire;
• participarea la elaborarea actelor interne ale companiei;
• organizarea şedinţelor, conferinţelor;
• perfectarea, la cerere, din numele companiei a contractelor de asigurare;
• asigurarea protocolului;
Condiţii de muncă:
- Mediul prietenos de lucru, team-building și training-uri.
- condiții comfortabile de muncă;
- nivel competitiv de salarizare (salariul initial se va stabili în urma convorbirii);
CV-rile se vor expedia la e-mail: hr@va.md pîna la 05.09.2014 inclusiv. Doar cei selectați vor fi invitați la interviu. Prezentul anunț nu naște nici un angajament pentru CA„Victoria Asigurări”SA.
Cerinţe:
• studii superioare
• 2-3 ani experienţă pe un post similar sau care necesită cunoașterea lucrărilor de secretariat; experienţa în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
• abilităţi de comunicare, de redactare, atenţie distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• abilităţi avansate în lucru cu programele Microsoft;
• operarea cu tehnica de birou: fax, scaner etc.
• persoana amabilă, sociabilă, pro-activă, cu iniţiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilităţi organizatorice şi spiritul de a lucra în echipă;
• foarte bună cunoaştere a limbii române, rusă (scris si vorbit), cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.
Atribuţii:
• preluarea şi transmiterea apelurilor telefonice şi mesajelor electronice;
• informarea/consultarea apelanţilor şi vizitatorilor despre companie şi produsele acesteia;
• primirea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei de intrare;
• redactarea şi expedierea corespondenţei de ieşire;
• participarea la elaborarea actelor interne ale companiei;
• organizarea şedinţelor, conferinţelor;
• perfectarea, la cerere, din numele companiei a contractelor de asigurare;
• asigurarea protocolului;
Condiţii de muncă:
- Mediul prietenos de lucru, team-building și training-uri.
- condiții comfortabile de muncă;
- nivel competitiv de salarizare (salariul initial se va stabili în urma convorbirii);
CV-rile se vor expedia la e-mail: hr@va.md pîna la 05.09.2014 inclusiv. Doar cei selectați vor fi invitați la interviu. Prezentul anunț nu naște nici un angajament pentru CA„Victoria Asigurări”SA.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
20 august 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut