Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent oficiu/office-manager
Takeda

4 ianuarie 2016

Chișinău
Se anunta concurs pentru suplinirea postului vacant de asistent de oficiu/office-manager
în compania «Takeda»

Descrierea postului:
- Coordonarea, inregistrarea si monitorizarea documentaţiei interne şi externe (cereri, scrisori, ordine mesaje fax,etc)
- Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora
- Organizarea și structurarea documentației corporative
- îndeplinirea sarcinilor stabilite de conducere;
- operarea cu tehnica de birou (fax, scanner,printer, xerox)
-- Asigurarea oficiului cu materialele necesare: comandarea rechizitelor de birou, apei, s.a produse necesare asigurarii vitalitatii oficiului
- Organizarea călătoriilor (rezervări hotel, restaurant, avion) pentru director şi pentru grupul coordonat de acesta, organizarea deplasarilor angajatilor companiei(rezervare hotel etc. )
-Întocmirea ordinelor de concedii anuale, deplasari, cont propriu, angajarea oficiala a noilor angajati( tinerea in evidenta stricta a dosarului fiecarui angajat), completarea carnetelor de munca, intocmirea contractelor de munca/acorduri aditionale a angajatilor.
-Tinerea in evidenta a contractelor cu furnizorii
-solicitarea conturilor de plata de la furnizori si aprobarea acestora
-Evidenta si intocmirea actelor de primire-predare auto, i-pad, notebook, bunuri-materiale a fiecarui angajat etc.
-Evidenta lunara a combustibilului consumat si evidenta si eliberarea foilor de parcurs.
-evidenta spalatoriilor auto efectuate lunar
-eliberarea delegatiilor
- pregatirea postei pentru expediere
- Gestionarea documentelor de interes general ale companiei (sistematizarea, clasarea, actualizarea, şi arhivarea documentelor).
- primirea vizitatorilor, prepararea și servirea ceaiului și cafelei;
-organizarea conferintelor, trainingurilor
-Evidenta registrelor de intrare /iesire a documentelor, pregatirea pentru semnat.
-Evidenta zilnica a fisei de pontaj si completarea acesteia.


Cerințe:
- studii superioare finisate
- cunoașterea limbilor rusă, română și engleză
- bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet, Microsoft office) și de utilizare a tehnicii de birou;
- experiența într-un post similar de cel puțin 2 ani;
- aspect fizic plăcut;
- responsabilitate, receptivitate, punctualitate, rezistenta la stress.


Compania ofera:
-Angajarea oficială conform legislației R.M.
- Program de lucru de 8 ore/zi (de la 8.30 pînă la 17.30);
- Pachet social complet;
- Nivel înalt de salarizare;
-numar mobil corporativ

Candidații interesați sunt rugați să expedieze CV-ul în limba română sau rusă la adresa electronica:

E-mail: ina.ivanova@takeda.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
4 ianuarie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut