Asistent de afaceri pentru antreprenor
15 aprilie 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Nu contează
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Locație: Chișinău
Tip de angajare: Full-time
Salariu: După interviu
Despre companie:
Șeful, este un antreprenor de succes, care dezvoltă mai multe proiecte de afaceri în domeniul distribuției de rulmenți pentru echipamente industriale și agricole în Moldova, România și Spania. Căutăm un asistent de afaceri calificat, care să devină mâna dreaptă a antreprenorului, să-l ajute în organizarea zilei de muncă și în îndeplinirea diferitor sarcini administrative.
Responsabilități:
- Organizarea și coordonarea programului de lucru al antreprenorului (întâlniri, apeluri, călătorii).
- Gestionarea fluxului de informații intrate: filtrarea e-mailurilor, mesajelor, solicitărilor.
- Gestionarea documentației: pregătirea rapoartelor, prezentărilor, gestionarea bazelor de date.
- Colaborarea cu subcontractorii și partenerii (contracte, coordonarea sarcinilor, urmărirea termenilor).
- Organizarea călătoriilor de serviciu (rezervarea biletelor, hotelurilor, planificarea călătoriilor).
- Monitorizarea îndeplinirii sarcinilor de către angajați (planificare, raportare).
- Participarea la pregătirea evenimentelor de afaceri.
- Îndeplinirea sarcinilor personale ale antreprenorului.
Cerințe:
- Experiență de lucru într-o funcție similară de cel puțin 2 ani.
- Abilitatea de a lucra cu informații confidențiale, nivel ridicat de responsabilitate.
- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.
- Vorbire și scriere corectă.
- Abilități de corespondență de afaceri, comunicabilitate.
- Capacitatea de a lucra într-un mediu cu multiple sarcini.
- Inițiativă și abilitatea de a propune soluții.
- Cunoștințe de limba engleză la nivelul B2 sau mai mare (preferabil).
Avantaje:
- Experiență de lucru cu antreprenori sau în startapuri.
- Cunoștințe de bază în contabilitatea financiară și management.
- Experiență ca specialist HR.
Condiții:
Posibilitatea de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
Muncă într-un mediu dinamic cu proiecte ambițioase.
Program de lucru flexibil, posibilitatea de lucru parțial de la distanță.
Traininguri corporative și participare la sesiuni de formare.
Salariu competitiv, negociabil în cadrul interviului.
Tip de angajare: Full-time
Salariu: După interviu
Despre companie:
Șeful, este un antreprenor de succes, care dezvoltă mai multe proiecte de afaceri în domeniul distribuției de rulmenți pentru echipamente industriale și agricole în Moldova, România și Spania. Căutăm un asistent de afaceri calificat, care să devină mâna dreaptă a antreprenorului, să-l ajute în organizarea zilei de muncă și în îndeplinirea diferitor sarcini administrative.
Responsabilități:
- Organizarea și coordonarea programului de lucru al antreprenorului (întâlniri, apeluri, călătorii).
- Gestionarea fluxului de informații intrate: filtrarea e-mailurilor, mesajelor, solicitărilor.
- Gestionarea documentației: pregătirea rapoartelor, prezentărilor, gestionarea bazelor de date.
- Colaborarea cu subcontractorii și partenerii (contracte, coordonarea sarcinilor, urmărirea termenilor).
- Organizarea călătoriilor de serviciu (rezervarea biletelor, hotelurilor, planificarea călătoriilor).
- Monitorizarea îndeplinirii sarcinilor de către angajați (planificare, raportare).
- Participarea la pregătirea evenimentelor de afaceri.
- Îndeplinirea sarcinilor personale ale antreprenorului.
Cerințe:
- Experiență de lucru într-o funcție similară de cel puțin 2 ani.
- Abilitatea de a lucra cu informații confidențiale, nivel ridicat de responsabilitate.
- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.
- Vorbire și scriere corectă.
- Abilități de corespondență de afaceri, comunicabilitate.
- Capacitatea de a lucra într-un mediu cu multiple sarcini.
- Inițiativă și abilitatea de a propune soluții.
- Cunoștințe de limba engleză la nivelul B2 sau mai mare (preferabil).
Avantaje:
- Experiență de lucru cu antreprenori sau în startapuri.
- Cunoștințe de bază în contabilitatea financiară și management.
- Experiență ca specialist HR.
Condiții:
Posibilitatea de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
Muncă într-un mediu dinamic cu proiecte ambițioase.
Program de lucru flexibil, posibilitatea de lucru parțial de la distanță.
Traininguri corporative și participare la sesiuni de formare.
Salariu competitiv, negociabil în cadrul interviului.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
15 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut