Alimer Comerț

0 Joburi disponibile
Companie

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii, şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament.

Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Pizza Family Market este o reţea de marketuri şi pizzarii care sunt în complex sau aparte.

Datorită amplasării teritoriale, oferim posibilitate de angajare în diferite regiuni ale ţării. Noi ştim că binele companiei - este binele fiecărui angajat. Primim în echipa noastră specialişti cu realizări dar şi persoane fără experienţă. Dăm posibilitate de dezvoltare profesională, creştere în carieră şi de a fi remunerat după merite. La noi fiecare angajat îşi influenţează salariu singur.

Poţi începe cariera de la poziţia de vinzător sau casier pentru a creşte spre vînzător superior sau administrator. Ori de la chelner spre administrator de sală , şi dacă devii super tare bun poţi conduce un local nou.

Pentru că ne dezvoltăm şi avem în fiecare an lansări de proiecte primim în echipă şi persoane care deja s-au realizat ca profesionişti: bucătari, marketeri, manageri în achiziţii...

Chișinău

Cahul                                                            Șoldănești

 Orhei                                                             Briceni

Family Market este marketul familiei tale! Unde colectivul este şi el ca o familie mare , iar cumpărătorii ne sunt oaspeţi dragi. 

Atribuţiile principale ale vînzătorului (şi sarcini aferente):

Asigură:

  • comunicarea cu clienţii magazinului (punctului de vânzare),
  • prezentarea produselor,
  • mentinerea mediului ambiant cât mai plăcut
  • organizarea cadrului general de deschidere şi inchidere a activităţii magazinului (punctului de vânzare),
  • efectuarea vânzării,
  • încasarea contravalorii mărfii,
  • prezentarea produselor şi serviciilor aferente vânzării,
  • promovarea imaginii magazinului (punctului de vânzare),
  • menţinerea stocurilor şi necesarului de monetar de rezervă,
  • verificarea stocurilor cu vanzările,
  • întocmirea documentelor specifice activităţii de vânzare, precum şi raportarea activităţii de vânzare.
  • recepţia produselor destinate vânzării realizând următoarele operaţii: pregăteşte spaţii pentru descărcare; verifică documentele de insotire;verifică mijloacele de transport şi ambalare;

NOI TE SURPRINDEM PLĂCUT ȘI GUSTOS

Situat în inima sectorului Botanica, restaurantul „Salat” este destinația perfectă pentru gurmanzi. Fie că dorești să iei prânzul, să te relaxezi cu prietenii, sau să serbezi un eveniment important din viața ta, „Salat” îți vine în întâmpinare cu un designe interior deosebit, meniu variat și prețuri accesibile. 

AUTOSERVIRE RAPIDĂ

Deschisă între orele 11:00 și 18.00, zona free flow te răsfață cu o varietate bogată de bucate. Ia-ți platoul și umple-l cu mâncărurile preferate, sau gustă ceva nou la fiecare vizită. 
Profită de reduceri de 40% la toate bucatele free flow între orele 17:00 - 18:00.

Restaurantul este divizat în patru zone:

Sala pentru banchete – are o capacitate de 60 de persoane. Aici oaspeții pot petrece cele mai însemnate momente din viață alături de familie și prieteni. Sala poate fi izolată de restul localului. Astfel, zilele de naștere, sărbătorile în familie și petrecerile pot avea o conotație verde, plină de viață, energie și bun gust.

Zona de autodeservire (free flow) – unde spaţiul de muncă al bucătarilor este chiar în sală, încât se crează impresia că se găteşte împreună cu oaspeţii. Această zonă vă deserveşte de la ora 11, până la 18:00. În acest interval de timp, fiecare oaspete poate să urmărească procesul prin care îi este îndeplinită comanda. Ulterior, își ia bucatele și se apropie de casă.

Sala Roz – Este o sală VIP. Un loc pentru refugiu, unde poți să tragi cortina și să savurezi momentul.

Sala pentru părinți și copii – aici sunt două zone. Prima este destinată părinților care au copii mici, care permanent trebuie supravegheați. Zona este descoperită, astfel încât copiii să fie permanent sub privirea vigilentă a părinților. A doua zonă este pentru copii mai mari. Acolo și muzica este diferită de  celelalte părți ale restaurantului. În ambele zone copiii pot găsi jucării pe placul lor, iar părinții acestora pot să se odihnească și să se delecteze cu bucate alese.

Avem un colectiv energic şi ambiţios.

Noi încurajăm calităţile morale ale personalului care sunt absolut necesare pentru efectuarea serviciilor de calitate înaltă. Atitudinea pozitivă faţă de muncă, şi pasiune manifestată de chelneri şi bucătari contribuie la satisfacerea dorinţelor oaspeţilor.

Calmul, stăpînirea de sine, priceperea şi competenţa fiecărui angajat ajută la îndeplinirea scopului final al meseriei: stima şi aprecierea consumatorului servit. La noi atitudinea faţă de colectiv este principială şi exprimă spirit de colectivitate şi întrajutorare: nimeni nu poate să-şi desfăşoare activitatea înafară colectivului, de aceea colectivul este cadrul de realizare al fiecărui lucrător.

Noi cunoaştem că satisfacţia profesională trebuie să reprezinte echilibrul moral al lucratorului. Această satisfacţie se poate realiza printr-o muncă cinstită, corectă, executată într-un mod exemplar, printr-o atitudine civilizată faţă de consumatorii pe care îi serveşte. În relaţiile cu clienţii, trebuie să fie modest, cinstit, corect, respectuos, politicos, amabil, disciplinat, să dea dovada de sinceritate şi demnitate.

Toate aceste calităţi morale, împreună cu aptitudinile fizice şi intelectuale pe care trebuie să le posede personalul din saloanele de restaurant, vor duce la realizarea unor profesionişti de calitate, la realizarea unor servicii ireproşabile, la ridicarea prestigiului profesional al unităţii în care îşi desfăşoară activitatea.

Atributii comune ale intregului personal
►    cunoaşterea şi respectarea regulilor generale de comerţ;
►    cunoaşterea şi respectarea regulamentului de ordine interioară;
►    insuşirea şi practicarea formelor de servire moderne, specifice tipului de unitate respectiv;
►    ridicarea continua a nivelului de pregatire profesională.

Atribuţii specifice fiecărei funcţii

Chelner

O meserie destul de cautată in zilele noastre este cea de chelner.

Obligaţiile unui chelner sunt multiple, cum ar fi: să primeasca clienţii şi să-i insoţească pâna la locul de servire a mesei; să le dea sfaturi în alegerea meniului şi a băuturilor; să preia comenzi; să servească mâncăruri şi băuturi; să asiste clienţii atât la bar cât şi la masă; să finiseze mancarurile la masă atunci când este necesar (flambare, taiere etc.); să participe la pregătirea meniurilor şi a listelor de băuturi; să aibă grijă să toarne băuturile alcoolice şi cele răcoritoare, să amestece băuturile după reţetă şi să le servească; să întocmească nota de plată, să accepte cecuri, cărţi de credit; să opereze casa de marcat; să pregatească şi să aranjeze sălile şi să pună masa; să participe la pregătirea şi servirea din cadrul banchetelor şi, nu în ultimul rând, să accepte, să rezolve sau să transmită plângerile către bucătărie sau alte departamente. 

Pentru ocuparea acestui post, persoana interesată trebuie să aiba nivelul doi de instruire, adică studii medii. Totodată, pentru a reuşi în acestă meserie se cere: absolvirea unui curs de calificare în meseria de chelner, abilitatea de a lucra cu oamenii, răbdare, un comportament cultivat şi maniere elegante, atenţie distributivă dezvoltată, abilităţi pentru calcul matematic, o memorie şi un auz bun, aptitudini de a învăţa limbi străine, responsabilitate, corectitudine şi, bineînteles, imaginaţie şi inventivitate. Meseria impune muncă în schimburi, de cele mai multe ori program prelungit, iar  uneori lucrul cu clienţi nemulţumiţi. De aceea, e foarte importantă şi rezistenţa la stres.

Barman

Sarcinile postului: 
- deservire băuturi alcoolice şi nealcoolice conform reţetarului propriu al unităţii; 
- politeţe şi profesionalism în servirea clienţilor; 
- păstrarea igienei şi a curaţeniei la locul de muncă; 
- dozarea judicioasă a băuturilor servite în conformitate cu reţetarul aprobat;
- admninistrarea corectă a stocului de băuturi;  
- înregistrarea vânzărilor;  
- întocmirea listei de vânzare de peste zi.

Şef de Sala
Subordonare: Directorului de restaurant
Supervizare: Supervizează activitatea angajaţilor departamentului Servicii;
Relatii functionale: cu reprezentanţii departamentelor financiar-contabil, marketing, aprovizionare/achiziţii.

Activităţi principale:

  • Supravegherea sălii de mese din punctul de vedere al aspectului, facilităţilor, curaţeniei şi igienei;
  • Supravegherea şi coordonarea activităţii chelnerilor, barmanilor;
  • Menţinerea unor relaţii bune de munca între colegii din toate departamentele unităţii;
  • Programarea şi organizarea evenimentelor festive;
  • Solutionarea eficientă a tuturor solicitărilor şi/sau reclamaţiilor clienţilor.

Sarcini şi îndatoriri specifice:

  • Planificarea şi organizarea activităţii restaurantului astfel încat sa fie posibile atragerea de noi clienţi fideli şi păstrarea celor existenţi.

Responsabilităţi ale postului:

  • Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite în restaurant.
  • Răspunde pentru calitatea activităţii personalului aflat în subordine.
  • Răspunde de soluţionarea promptă a solicitărilor şi/sau reclamaţiilor clienţilor.

Director restaurant

Atribuţiile postului

  • Studiază piaţa, selecţionează furnizorii şi dirijează gestiunea depozitelor;
  • Asigură aprovizionarea unităţii cu un sortiment variat de produse şi materii prime de calitate;
  • Stabileste împreuna cu bucătarul şef planul meniu pentru ziua următoare;
  • Coordoneaza direct activitatea de producţie culinară, servicii banchete, etc.
  • Efectuează analize şi elaboreaza rapoarte asupra activităţilor din subordine;
  • Ia masuri pentru respectarea legislaţiei comerciale, sanitare, de protecţie a muncii.

Atribuţii specifice

1) Organizează serviciile în saloane si dirijeaza munca colaboratorilor săi;
2) Verifică prezenţa şi ţinuta personalului la intrarea în serviciu, conform graficului de lucru şi informează formaţia asupra evenimentelor negative şi pozitive din tura precedentă, consemnate de consumatori sau de organele de control;
3) Verifică notele de comanda, pentru eventualele mese rezervate şi alte acţiuni ale zilei curente;
4) Verifică starea de curăţenie şi igienizare a saloanelor de servire, din baruri, holuri, oficii, starea veselei de servire, grupurile sanitare, luând masuri operative de remediere a lipsurilor;
5) Respectă programul de funcţionare a unităţii;
6) Primeşte consumatorii la intrarea în sala de servire şi îi conduce la masă;
7) Supraveghează în permanenţă modul în care chelnerii şi ajutorii lor executa serviciile la masă, intervenind ori de câte ori este nevoie;
8) Supraveghează activitatea de primire a comenzilor de la secţii de către ospătari, sub aspect calitativ, al formei de prezentare a acestora;
9) Efectuează împreună cu ospatarii, demonstraţii de pregătire, prezentare şi servire a diferitelor specialităţi culinare, la masa consumatorilor;
10) Rezolvă operativ sesizările consumatorilor, informând şeful unităţii în cazul depăşirii competenţei sale;
11) Verifică prin sondaj modul de întocmire a notelor de plată;
12) Ia măsuri de eliminare din formaţia de lucru a celor care nu prestează servicii corespunzătoare nivelului impus de categoria unitaţii sau a celor care comit alte abateri în timpul serviciului;
13) Inlocuieşte şeful unităţii in relatiile cu consumatorii când acesta lipşeste, îndeplinind şi alte sarcini primite de la şeful unităţii;
14) Participă la instruirea personalului din procesul servirii, în vederea ridicării continue a calificării;
15) Organizează şi participă la lucrările de întreţinere şi curăţenie, având grijă ca toate locurile de muncă (saloane, oficii, secţii etc.) să ramână în perfectă stare de curaţenie şi igienă;
16) Fixează turele de lucru pentru colaboratorii săi;
17) Aranjează şi gospodăreşte stocurile de inventar, materiale şi produse;
18) Lasă notă, in caietul de sarcini, pentru schimbul următor, de sarcinile ce urmează a fi rezolvate;
19) Planifică şi dirijează activităţile din cursul acţiunilor ce se desfăşoară în restaurant;
20) Participă cu conducerea la analiza costului produselor, precum şi la elaborarea meniurilor;
21) Execută şi alte sarcini pe care le primeşte pe cale ierarhică.

BUCĂTAR-ŞEF

Sarcinile postului: 
- participă cu supervizare la determinarea necesarului de materii prime de comandat şi la realizarea comenzilor de aprovizionare;
- preia comenzile de la clienţi şi asigura servirea acestora;
- debarasează şi asigură curăţenia bucătăriei;
- asigură implementarea şi menţinerea standardelor de păstrare şi depozitare a produselor, semipreparatelor şi preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare.

BUCĂTAR

Conform Clasificării Ocupatiilor, postul de bucătar necesită o pregătire de nivel doi, adică studii medii.

În general, bucătarii îşi desfăşoară activitatea în restaurante, se subordonează direct bucătarului-şef şi supervizează activitatea ajutorilor de bucătar.

Atribuţiile principale şi sarcinile specifice sunt: 
► pregatirea mancarurilor din reţetarul unităţii în conformitate cu standardele în vigoare; 
► montarea preparatelor pe obiectele adecvate pentru servire şi realizarea elementelor estetice ale preparatelor; 
► participarea la determinarea necesarului de materii prime de comandat şi la realizarea comenzilor de aprovizionare; 
► debarasarea şi asigurarea curaţeniei bucătăriei; 
► asigurarea implementării şi men-ţinerii standardelor de pastrare şi depozitare a produselor,  semipre-paratelor şi preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare in vigoare. 

La capitolul responsabilităţi se enumara următoarele:

►    răspundere pentru respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate şi respectarea termenelor de execuţie a acestora;
►    păstrarea în bune condiţii a ustensilelor şi aparaturii ;
►    respectarea normelor de igiena şi securitate a muncii ;
►    utilizarea resurselor existente, exclusiv în interesul firmei.

Domeniul
— //—
anunțuri

Nu există posturi vacante

Cautare după companii

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut