Team Leader Audit

VEO Worldwide Services

20 Сентября 2024

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Team Leader Audit

Suntem în căutarea unei persoane cu bune abilități de organizare și leadearship, care să se alăture echipei noastre din Chișinău, în calitate de Team Leader Audit. La VEO poți fi liderul care sprijină creșterea business-ului spre succes, dar și o sursă de inspirație pentru echipa ta.

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Urmărirea respectării valorilor, regulilor și procedurilor de membrii echipei gestionate;
  • Raportarea rezultatelor în ședințele de management și propunerea de soluții pentru îmbunătățire;
  • Asigurarea performanței echipei și susținerea unui mediu de lucru bun în cadrul echipei;
  • Oferirea de suport operațional pentru diferite sarcini, misiuni, proiecte;
  • Animarea/ motivarea echipei; menținerea calității muncii echipei și a fiabilității datelor furnizate;
  • Stabilirea și comunicarea obiectivelor operaționale membrilor echipei;
  • Evaluarea angajaților în funcție de obiectivele stabilite.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Studii superioare încheiate;
  • Experiență anterioară într-un domeniu relevant: analiză financiară, controlling, contabilitate, audit intern, etc;
  • Experiență în conducerea și gestionarea unei echipe și lucrul cu diferiți KPIs (1-2 ani);
  • Proficiență în limba franceză – nivel minim B2 și limba engleză – nivel minim A2
  • Competențe bune de utilizare a pachetului MS Office, în special Excel;
  • Spirit analitic și viziune pe termen lung;
  • Abilități bune de time management, comunicare și administrare;
  • Disponibilitate pentru deplasări de serviciu, după necesitate.

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă; alte bonusuri financiare si non financiare, în funcție de vechime;
  • Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
  • Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
  • Posibilitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de HR.

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть