Șef- depozit auxiliar
Carmez Processing SRL

24 сентября 2024

Кишинев, Ботаника
От 1 года
Полный день
Университет, институт
На территории работодателя

Șef- depozit auxiliar

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
  • Experiență în activitatea de gestiune de minim 1 ani;
  • Cunoștințele de lucru în sistem - UNA (reprezintă un avantaj);
  • Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
  • Abilităti de comunicare;
  • Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
  • Capacităti organizatorice.

Responsabilități:

  • Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
  • Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
  • Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
  • Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
  • Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
  • Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.
Compania oferă:
  • Pachet salarial atractiv;
  • Prînz gratuit;
  • Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
  • Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳