Office Manager / Asistent Director (500€ - 750 €)

Office Manager / Asistent Director (500€ - 750 €)

Responsabilități:

  • Întâmpinarea clientilor cu o atitudine caldă și redirecționarea lor;
  • Menținerea activității biroului (comandă de apă, cafea, papetărie, rechizite);
  • Recepționarea și gestionarea documentelor (recepția, înregistrarea, distribuirea corespondenței, transferul documentelor către departamente, scanare / copiere, email);
  • Colaborarea cu departamentul de vânzări pentru îmbunătățirea proceselor;
  • Îndeplinirea altor sarcini administrative.

Cerințe:

  • Exprimare fluentă în limbile română, rusă;
  • Experienţa de muncă va constitui un avantaj;
  • Competență în lucrul cu Excel, Word și Google Docs, CRM - constituie un avantaj;
  • Are capacitate bună de învățare, abilități de planificare și organizare;
  • Persoană dinamică, energică, responsabilă.

Oferim:

  • Activitate interesantă, cu posibilitate de creștere și dezvoltare profesională.
  • Mediu de lucru plăcut și o echipă tânără și dinamică.
  • Program de lucru Luni-Vineri de la 8:45 până la 18:00.
  • Oficiu modern care se află în inima orasului Chisinau, str. A. Bernardazzi 45.

Aplică pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@connectimobil.md cu titlul scrisorii ”Office manager”. Telefon: 078 41 55 55.

E-mail: hr@connectimobil.md
Web: www.connectimobil.md
Telefon: 078 41 55 55

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть