Office Manager
2 января 2025
Partenerul nostru, companie lider în domeniul FMCG, recunoscută la nivel mondial pentru standardele înalte de calitate, inovație și grija față de consumatori, inițiază procesul de cautare a unui Office Manager dedicat și profesionist.
OFFICE MANAGER
Responsabilități:
- Supravegherea eficientă a tuturor aspectelor administrative;
- Acordarea asistenței către Country Manager în activitățile cotidiene si cele administrative;
- Asigurarea recepției apelurilor și a vizitătorilor oficiului;
- Administrarea corespondenței de intrare/ieșire (înregistrare,distribuire, păstrare);
- Menținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii de birou, monitorizând respectarea termenelor de livrare și optimizarea costurilor;
- Pregătirea cererilor oficiale, a corespondenței și a altor documente ale companiei și asigurarea traducerii corecte;
- Acordarea asistenței angajaților oficiului pentru organizarea deplasărilor de afaceri (rezervarea biletelor, cazării);
- Managementul sarcinilor legate de furnizorii de mașini aflate la bilanțul companiei (comanda la timp a asigurărilor, anvelope de iarnă și de vară, înmatricularea și aprobarea documentelor necesare);
- Recrutare anuala a stagierilor/Internship (Coordonarea tuturor etapelor necesare)
- Respectarea (și verificarea respectării de către colegi) a normelor, regulilor, instrucțiunilor, ordinelor, indicațiilor și cerințelor privind protecția muncii, siguranța incendiară, salubritatea industrială și protecția mediului înconjurător);
- Efectuarea oricăror altor sarcini solicitate de conducere.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiență în rol de asistent administrativ sau office manager (preferabil într-o companie internațională);
- Atenție la detalii, corectitudine și seriozitate în îndeplinirea sarcinilor;
- Abilități excelente de organizare a documentelor, gestionare a arhivei și logisticii de birou;
- Cunoștințe solide în utilizarea pachetului Microsoft Office;
- Capacități dezvoltate de comunicare și relaționare, atât scris, cât și verbal;
- Atitudine proactivă, flexibilitate și orientare spre soluții eficiente în activitatea profesională;
- Cunoașterea limbilor română, rusa și engleză la nivel intermediar (B2).
Compania ofera:
- Oportunitatea de a lucra într-o companie internațională dinamică, alături de o echipă de profesioniști;
- Veți beneficia de traininguri și oportunități de dezvoltare profesională, într-un mediu de lucru energic;
- Program de lucru full-time, de la 9:00 la 18:00, în centrul orașului;
- Posibilitatea de a fi implicat în proiecte importante și de a realiza inițiative frumoase.
Dacă considerați că sunteți candidatul potrivit, vă rugăm să ne expediați CV-ul dumneavoastră pe e-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com, menționând denumirea
poziției vacante.
Pentru informații suplimentare: 079072277
E-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com
079072277
Другие вакансии этой компании
Похожие вакансии
Office Manager
Inteligent Auto SRL • Сегодня, Кишинев
Office manager
Angroset SRL • Сегодня, Кишинев
Manager de oficiu
Vitalitifruct-Grup SRL • 2 декабря 2024, Кишинев