
Office Manager - or. Cricova
3 марта 2025
LINELLA anunță post vacant la funcția de:
Office Manager - or. Cricova
Dacă ai o abordare organizată, eficientă și o dorință continuă de a sprijini succesul unei echipe, această poziție este pentru tine! Suntem în căutarea unui Office Manager dedicat și organizat pentru sediul nostru din or. Cricova, care să contribuie la gestionarea activităților administrative zilnice.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experiență anterioară într-un post similar cum ar fi office manager sau asistent director, reprezintă un avantaj;
- Permis de conducere categoria B și mașină personală (se asigură rambursarea cheltuielilor de combustibil);
- Abilități excelente de comunicare;
- Cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office, e-mail, gestionarea documentelor electronice);
- Capacitatea de a gestiona simultan mai multe activități.
Responsabilități:
- Gestionarea activităților administrative ale biroului;
- Organizarea întâlnirilor și gestionarea documentelor;
- Responsabilitatea aprovizionării biroului cu materiale necesare;
- Pregătire cafea / ceai pentru echipă și vizitatori;
- Menținerea unui mediu de lucru ordonat și plăcut;
- Alte sarcini administrative, conform nevoilor echipei.
Oferim:
- Un mediu de lucru dinamic, profesionist și plăcut;
- Program de lucru: Luni – Vineri, 08:00 – 17:00
Locație: or. Cricova
Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră, te așteptăm cu un CV la adresa hr.oficiu@linella.md