10 января 2025
Manager de oficiu / Asistent
Căutăm angajat(ă) cu un nivel ridicat de responsabilitate și dorință de a se implica și a participa la proiectele și inițiativele instituționale.
ORGANIZAȚIE:
Fundația pentru Dezvoltarea și Susținerea Inițiativelor Sociale „ALT” (https://alt-foundation.md/ro) este o organizație necomercială, neguvernamentală, apolitică, fără membri, care are ca scop promovarea dezvoltării durabile și a armoniei sociale prin conservarea patrimoniului cultural, protecția naturii și sprijinirea inițiativelor educaționale.
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
- Asigurarea funcționării eficiente a oficiului;
- Gestionarea documentației și corespondenței;
- Organizarea întâlnirilor și evenimentelor, primirea vizitatorilor;
- Pregătirea rapoartelor;
- Administrarea bazei de date a partenerilor și beneficiarilor;
- Coordonarea proceselor administrative în cadrul proiectelor organizației;
- Suport pentru echipă în sarcinile administrative zilnice.
CERINȚE:
- Studii superioare;
- Experiență anterioară pe o poziție similară constituie un avantaj;
- Cunoștințe avansate de utilizare a programelor de birou (Microsoft Office, Google Workspace);
- Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii;
- Abilități de comunicare și lucru în echipă.
Pentru a aplica:
Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: info@alt-foundation.md cu mențiunea „Manager de Oficiu”.
E-mail: info@alt-foundation.md