Business Assistant | Cartego
Despre companie:
Cartego este mai mult decât o editură și o librărie - este o destinație pentru pasionații de cărți în căutarea unor titluri inedite și fascinante
care se străduie să ofere o selecție atentă de cărți, opere de artă literară și lucrări care te provoacă la gândire. În plus față de vânzarea cărților, Cartego funcționează și ca o editură independentă, sprijinind autori talentați și publicând cărți ce îmbogățesc și inspiră cititorii de mai bine de 9 ani.
Mai multe informații despre companie puteți afla pe site-ul web: https://cartego.md/ro/
Ce vă oferim:
- Mediu de lucru plăcut, înconjurat de artă, cărți și lumea frumosului
- Salariu între 15.000-20.000 MDL netto
- Oportunitatea de dezvoltare personală prin achitarea cursurilor de engleză
- Oportunitatea de creștere profesională în cadrul companiei în mai multe direcții
- Oficiu în centrul orașului
Ce așteptăm:
- Comunicare eficientă în limba română, rusă și engleză B1
- Experiență de lucru cu documentația, contabilitatea și MS Office
- Persoană organizată, rezistentă la stres și cu abilități de multitasking
- Abilități organizatorice excelente și atenție la detalii
- Spirit energic orientat spre dezvoltare
- Cunoaşterea eticii profesionale de comunicare
- Gândire analitică
Ce vei face:
- Vei oferi suport în organizarea și gestionarea programului zilnic al directorului
- Vei gestiona organizarea întâlnirilor și a călătoriilor
- Vei pregăti documentația și prezentările necesare pentru întâlniri
- Vei gestiona corespondența și discuțiile cu clienții și partenerii
- Vei gestiona contractele cu furnizorii
- Vei pregăti facturile pentru contabilitate
- Vei gestiona și alte sarcini administrative care pot interveni
Dacă considerați că sunteți potrivit pentru această poziție, vă rugăm să expediați CV-ul partenerului nostru de recrutare hr@mantis.md și vă vom contacta în cel mai scurt timp!
E-mail: hr@mantis.md
Другие вакансии этой компании
Твое резюме успешно отправлено 🥳