
Asistent Call Center
13 февраля 2025
Dezvoltăm și implementăm produse software pentru business.
Considerăm ca principala valoare a unei companii IT sunt angajații săi, din acest motiv încercăm să le oferim un confort maxim: locuri de muncă confortabile, zone de recreere, sufragerie, o sală de sport și o terasă!
Suntem o echipă profesionistă și prietenoasă, în care toată lumea este gata să împărtășească cunoștințe, experiență și glume)
Asistent Call Center
Call Centrul nostru procesează zilnic o multime de apeluri referitor la evidenta contabila si programul 1C:Contabilitate!
Postul de „Asistent Call Center” nu necesită cunoștințe sau abilități speciale, este nevoie doar de dorința de a lucra și de a dezvolta!
Responsabilități principale:
- Asistenta in rezolvarea problemelor legate de supportul clienților.
Cerințe (în ordinea importanței lor):
- Dorința de a lucra și de a dezvolta;
- Abilitatea de a gândi logic, de a raționa și de a analiza;
- Cunoaștere bună a aplicațiilor Windows și Microsoft Office;
- Sociabilitate, responsabilitate;
- Cunoașterea limibilor rusă, română.
Condiții:
- Program de lucru full time (9.00-18.00);
- Munca la oficiu;
- Un oficiu confortabil și colegi mereu bine dispuși.
Salariu:
- de la 10 000 lei.
Posibilități de avansare:
- Consultant Call Center;
- Contabil ;
- Consultant implementare 1C;
- Manager de proiect.
Expediați CV-ul la adresa electronică: business@1clogic.md
Другие вакансии этой компании
Похожие вакансии
Ассистент колл-центра
Business Logic • 13 февраля 2025, Кишинев