Asistent Administrare Baze de Date

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Asistent Administrare Baze de Date

Suntem în căutarea unui Asistent Administrativ Marketing, dedicat și precis, pentru echipa noastră din departamentul de marketing. Dacă ești o persoană atentă la detalii, organizată și cu o pasiune pentru redactarea informațiilor, aceasta ar putea fi o oportunitate potrivită pentru tine.

Nu cerem experiență, însă este important să fii motivat(ă) și dornic(ă) de a învăța !

Responsabilități:

  • Introducerea cu precizie a datelor și informațiilor în baza de date, asigurându-te că toate informațiile sunt corecte și complete;
  • Ajustarea/modificarea datelor în aplicațiile interne pentru comenzile primite;
  • Editarea textelor pentru descrierea de produse;
  • Comunicarea eficientă cu clientul francez (email, zoom);
  • Menținerea confidențialității și securității datelor.

Cerințe:

  • Studii superioare încheiate;
  • Cunostințe de limba Franceză (nivel B1);
  • Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PPT);
  • Deschidere spre învățare și polivalență.

Beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Oportunitatea de-a evolua într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть