
Asistent/ă în Departament HR
1 апреля 2025
Dezvoltator imobiliar A-CASA anunță post vacant
pentru ocuparea funcției de:
Asistent/ă în Departament HR
Acum ai posibilitatea unică de a lucra în echipa celor mai buni specialiști din țară!
A-CASA este un dezvoltator imobiliar cu o experiență de peste 10 ani. Proprietățile rezidențiale de lux întotdeauna poartă amprenta noastră, noi nu construim doar case, noi construim un nou stil de viață.
Asistent/-ă în Departament HR realizează următoarele atribuții:
- Identifică candidații potriviți nevoilor de angajare curente ale companiei, pe piața forței de muncă și asigură selecția persoanei potrivite;
- Organizează și coordonează procesele de recrutare și selecție;
- Elaborează actele pentru documentarea relațiilor de muncă în procesul de angajare, modificare a condițiilor contractului de muncă, acordarea concediilor, suspendarea contractului individual de muncă, demisia, concedierea etc, conform legislației muncii în vigoare;
- Participă în procesul de elaborare a fișelor de post;
- Elaborează rapoartele cu privire la activitatea de documentare a resurselor umane;
- Propune măsuri de îmbunătățire a procesului de documentare a relațiilor de muncă.
Pentru realizarea cu succes a atribuțiilor de muncă este important:
- să ai capacitatea de a comunica eficient cu orice categorie de angajați;
- să înțelegi legislația muncii și cum se aplică prevederile Codului muncii a R. Moldova;
- să ai capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;
- să poți elabora acte ce vizează documentarea relațiilor de muncă, fișe de post, regulamente și instrucțiuni de lucru;
- să poți lucra în word, excel, Gdrive;
- să poți gestiona timpul de muncă eficient.
În cadrul companiei noastre oferim un pachet de beneficii ce asigură:
- Angajare oficială din prima zi de muncă;
- Remunerare atractivă;
- Instrumente, informații și suportul necesar pentru ca să te adaptezi mai ușor la locul de muncă;
- Regim de muncă comod, 8:30 – 17:00;
- O atitudine deschisă din partea conducerii;
- Aprecierea inițiativei și a ideilor inovative;
- Posibilitatea de creștere profesională;
- Acces la programe de instruire;
- Oficiu cu condiții de muncă confortabile;
- Echipă tînără, orientată spre creșterea performanțelor.
Poți face și tu partedin Echipa noastră. În echipa cu o treaptă mai sus!
Dacă competențele tale corespund necesităților acestei funcții,
Aplică acum!
Transmite CV-ul la adresa electronică hr.acasa.md@gmail.com indicând în subiectul scrisorii „Asistent/ă în HR”.
E-mail: hr.acasa.md@gmail.com
078880208