Specialist achiziții
15 000 леев в месяц
Ambalaj Market
8 апреля 2025
Кишинев
От 1 года
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Ambalaj Market este în căutarea unui profesionist dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist Achiziții (Import).
Oferim:
- Graficul de lucru: Luni – Vineri, 09:00 – 17:00,
- Oficiu: sectorul Botanica;
- Instruire gratuită, traininguri pentru dezvoltarea profesională;
- Posibilitatea de dezvoltare și creștere pe plan profesional.
Cerințe:
- Experiență în domeniul achizițiilor de cel puțin 3 ani;
- Cunoașterea limbilor ruse, române și engleze este obligatorie;
- Cunoștințe solide MS Office Outlook, Word, Excel;
- Capacitate de a lucra cu un volum mare de poziții de marfă;
- Abilități de conlucrare, comunicare, negociere și prezentare;
- Responsabil, perseverant, atent la detalii
Responsabilități:
- Identificarea și selectarea furnizorilor conform procesului de achiziție în vederea asigurării stocurilor de marfă;
- Monitorizarea pieței, negocierea prețurilor de achiziție, termenilor și condițiilor de livrare, precum și termenilor de plată;
- Evidența stocurilor la depozitul central;
- Optimizarea permanentă a sortimentului de marfă în funcție de furnizorii aprobați;
- Prospectarea continuă a pieții în vederea identificării noilor furnizori pentru implementarea unui asortimentul nou de marfă;
- Elaborarea rapoartelor și actelor necesare în sistemul de operare a companiei;
- Controlul plăților către furnizori în baza condițiilor stipulate;
- Prezentarea rapoartelor de activitatea către conducerea companiei;
- Colaborarea cu colegii din alte departamente pentru asigurarea procesului calitativ de achiziții.
Oferim:
- Graficul de lucru: Luni – Vineri, 09:00 – 17:00,
- Oficiu: sectorul Botanica;
- Instruire gratuită, traininguri pentru dezvoltarea profesională;
- Posibilitatea de dezvoltare și creștere pe plan profesional.
Cerințe:
- Experiență în domeniul achizițiilor de cel puțin 3 ani;
- Cunoașterea limbilor ruse, române și engleze este obligatorie;
- Cunoștințe solide MS Office Outlook, Word, Excel;
- Capacitate de a lucra cu un volum mare de poziții de marfă;
- Abilități de conlucrare, comunicare, negociere și prezentare;
- Responsabil, perseverant, atent la detalii
Responsabilități:
- Identificarea și selectarea furnizorilor conform procesului de achiziție în vederea asigurării stocurilor de marfă;
- Monitorizarea pieței, negocierea prețurilor de achiziție, termenilor și condițiilor de livrare, precum și termenilor de plată;
- Evidența stocurilor la depozitul central;
- Optimizarea permanentă a sortimentului de marfă în funcție de furnizorii aprobați;
- Prospectarea continuă a pieții în vederea identificării noilor furnizori pentru implementarea unui asortimentul nou de marfă;
- Elaborarea rapoartelor și actelor necesare în sistemul de operare a companiei;
- Controlul plăților către furnizori în baza condițiilor stipulate;
- Prezentarea rapoartelor de activitatea către conducerea companiei;
- Colaborarea cu colegii din alte departamente pentru asigurarea procesului calitativ de achiziții.
Кишинев
Дата актуализации:
8 апреля 2025
Телефон:
+373 69154112 E-mail:
hr@ambalajmarket.md
https://www.ambalajmarket.md/
+373 69154112 E-mail:
hr@ambalajmarket.md
Контактное лицо:
Irina
Веб-сайт компании:Irina
https://www.ambalajmarket.md/
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено